Tango and me - Eu si tango

(pentru versiunea in Romana, vedeti mai jos)
(for Romanian version, scroll down)
Tango and me
What does tango mean for me?

The Athenaeum in the winter, Franklin STR. When blizzard is raging and “Cina” late in the night.


The summer nights when Cecul Mare is lighted; 2 o’clock in the morning, Chocolat.



Lipscani STR in the afternoon, when magnolia is blooming and you enter old, ramshackled buildings to go to the tango lesson.

Amsterdam Grand Caffe on Covaci STR, where the legend begun.



The shoes workshop where you order/repair your shoes.

The crows in Cismigiu ParK at 8 o’clock in the evening.


Budapest and Panonia train in the autumn.

The stove where you work ocho and boleo.


Monday, Wednesday, Friday, Saturday, Sunday, waiting, impatience, joy, frustration, ambition, tiredness, display, boringness, discovery, amusement, work, , disappointment, progress, envy, routine, concern, rejection, play, involvement, illusion, relaxation, stubbornness, sharing, suffocating, breathing.People that you want to go closer with, puople that want to come closer, people coming, people going, people coming back, people staying, people that you love, people that you miss, people that you admire.Places, people, moments.


Where does it go? Where do I want to go? Why tango? I have no idea! … it is just happening.





Eu si tango
Ce inseamna tango pentru mine?

Ateneul iarna, str. Franklin viscolita si Cina seara tarziu.


Noptile de vara cu Cecul Mare luminat, ora doua noaptea, Chocolat.

Strada Lipscani dupamiaza cand sunt magnoliile inflorite si te urci in cladiri vechi, darapanate, ca sa ajungi la lectia de tango.


Amsterdam pe Covaci unde a inceput legenda.



Atelierul de incaltzaminte unde iti comanzi/repari pantofii.

Ciorile din Cismigiu de la ora 8.


Budapesta si trenul Panonia toamna.

Soba la care faci ocho si boleo.

Luni, miercuri, vineri, sambata, duminica, asteptare, nerabdare, bucurie, frustrare, ambitie, oboseala, etalare, plictis, descoperire, amuzament, munca, dezamagire, progres, invidie, rutina, interes, respingere, joaca, implicare, iluzii, relaxare, incapatzanare, impartasire, sufocare, detasare.

Oameni de care vrei sa te apropii, oameni care vor sa se apropie, oameni care vin, oameni care pleaca, oameni care se reintorc, oameni care raman, oameni dragi, oameni care iti lipsesc, oameni pe care ii admiri.

Locuri, oameni, momente.



Unde duce? Unde vreau sa ajung? De ce tango? Habar nu am! …Se intampla pur si simplu.

Comentarii

Sorin a spus…
Se pare ca n-am apucat de dansat aproape in acelasi timp. Numai ca eu locuiesc in Boston. Ma bucur ca Jennifer si Ney au venit in Bucuresti. Am dansat de cateva ori cu Jennifer in Boston si nu numai ca este o dansatoare fantastica, este si foarte modesta. In opinia mea sunt unii dintre putinii dansatori de tango argentinian care nu se dau in stamba la demostratii.

Si la fel ca tine, ultimii doi ani au fost printre cei mai plini ani pe care i-am avut.

Poate o sa dansam impreuna can ajung prin Bucuresti.

Sorin
La Sastresa a spus…
Sunt surprinsa ca ai gasit blog-ul meu!... scriu de foarte putin timp...

Si da, intr-adevar, Jennfier m-a lasat fara cuvinte din multe puncte de vedere; si ea si Ney iti dau tot ce au, totul e sa poti tu sa duci cat dau ei!

Dansam, sigur!
5:45AM a spus…
Foarte frumos :)
Dar tot ce-ai scris tu acolo s-a petrecut mai demult. Acum nu mai e nici Cina nici Amsterdam. Dar au aparut altele, nu?
Sorin a spus…
L-am gasit printr-un alt blog, al unei tanguera pe care o cunosc. Cind mi-am inceput eu blogul meu acum un an, nu erau prea multe, acuma sunt zeci.

In primavara am dansat odata cu Jennifer 20-25 minute in sir. Cand sa terminat, eram ametit. Prietena mea a venit sa ma intrebe ceva si a renuntat. A zis ca o sa astepte pina ma dau jos de pe nori.

Nu te supara daca nu apuci sa dansezi cu Ney. E foarte pretentios. Cand a venit in Boston cred a dansat numai cu 3 fete.

Inteleg ca e ziua lui Jennifer,zii la multi ani din partea mea. Sorin din Boston. Ney ma cheama "Romania" cand ma vede...

Sorin
La Sastresa a spus…
Sorry, nu am apucat sa-i zic la multi ani lui Jennifer din partea ta, trecuse deja ziua ei cand am citit mesajul tau... le-am spus in ultima seara, inainte sa plece ca-i saluti, si Ney iti transmite "Hi" inapoi :)

Cautati in acest blog