Tu ce mai zici?

 


 Noua tuturor ne plac povestile, marea majoritate a discutiilor pe la milongi, maratoane, festivaluri erau povesti, intamplari, experiente de la tango. Despre noi insine, ce ni s-a intamplat noua, ce li s-a intamplat altora, experiente traite la tango, prin tango, ce spuneau profii la cursuri sau inafara lor...

Eu am tot povestit trairi si experiente d'ale mele.

Mi-ar placea sa va mai aud si pe voi.

Ce ar fi daca ati povesti si voi cate ceva, ca si cum am sta de vorba la milonga?

Si ca sa nu se creeze haos, sa vorbim toti odata unii peste altii, sau ca sa nu puna careva monopol pe dialog, ma gandesc ca o istorioara scurta, vesela, intensa, emotionanta, de o pagina poate fi publicata in fiecare saptamana pe blog!

Ar fi fain sa ne auzim cat mai multi, sa ascultam povesti cat mai variate!

Poate fi o intamplare haioasa, poate fi tanda vietii tale, poate fi prima ta milonga, primul tau tango, primul tau curs, ultima tanda inainte de pandemie, prima imbratisare, o poveste auzita despre niste dansatori celebri, o milonga anume care ti-a ramas in suflet, un eveniment de tango care te-a marcat, un spectacol de tango, o revelatie in tango, o experienta extraordinara, intalnirea cu o personalitate din tango care te-a marcat, ceva ce te-a impresionat la un/o dansator/oare, un concurs de tango, o multumire catre cineva care a facut ceva pentru tine in tango.

Orice istorioara frumoasa ne prinde bine. Tuturor.

Asa e ca acum scotocesti in capul tau printre amintiri?

Ce-ai gasit frumos acolo sa ne impartasesti si noua?

Care din toate aceste amintiri te face sa zambesti mai tare?

Rugamintea este sa fie de o pagina-doua (stim ca multi au talent si le place sa vorbeasca, dar mai stim si ca esentele tari se pastreaza in sticlute mici). Amintirea povestita sa fie una dintre cele frumoase, dintre cele care te-au facut sa ramai in tango. Trimite-mi textul in mesaj privat pe fb (pesonal sau pe pagina "lasastresa"), fiecare povestioara va fi publicata in ordinea sosirii la sediul redactiei, daca doresti o semnam, da nu, o trimitem anonim. Abiea astept s-o citesc, nu mai am rabdare!

Vrem sa ramanem impreuna, cu sufletul deschis pentru tango si pentru ceilalti, sa ne pastram in forma (emotional), sa ne pregatim pentru vremurile bune ce vor veni negresit☺

Vreau sa te ascult! Mi-e dor sa te aud! Ce-mi povestesti astazi? ☺

 

Comentarii

Cautati in acest blog