Prima iesire - O poveste pe saptamana


 

"Frate, iesim in seara asta in oras? Mi-a spus instructoarea mea de la dansuri (standard) ca e un eveniment de tango la The Ark".

Asa a inceput nebunia si nici macar nu realizam ce tren de mare viteza ne va lovi in acea seara!

Cum si eu si tovarasul meu eram cu relatiile pe butuci, am zis ca e si normal sa iesim cu iubitele noastre la tango. Daca nu la tango, unde sa-ti duci relatiile cand sunt pe duca? :)) Sigur se gaseste cineva sa le panseze! Pe ele. Pe relatii, voiam sa zic!

Zis si ajuns. Ne-am asezat la o masa, am comandat ceva de mancat si baut, altfel te uiti cu burta plina la oameni care fac miscare si ....am ramas siderati.

Tipa, care stabilisem intre noi ca e pereche cu unul dintre dansatori, dupa limbajul corporal, dupa privirea pasionala, fatza patrunsa de emotii, etc accepta o invitatie de la un altul, razand, purtandu-se firesc, parea fata "normala", apoi brusc isi ia fizionomia de "ultima relatie din relatie viata mea, ma jur, pe asta chiar il iubesc!" si cu al doilea dansator.

Ne uitam dupa primul. Cum dracu' sa accepti, frate, asa ceva?! Cu tine de fatza si ea face d'astea?

Primul...ocupat cu alta. Nu mai intelegeam nimic. Radeam, dar nu era rasul nostru.

Mai, poate ar trebui sa mergem, sa-i spunem ceva baiatului! Sa-i aratam ca suntem alaturi de el, fata e clar pe combinatii. Cum sa fie atat de pasionala cu amandoi? Pai, nu ti-e un pic rusine!? Te vede lumea si-l mai faci si de ras! Ale noastre de atunci incepusera sa vada potentialul tangoului. "Deci se poate, aici e acceptabil! Papagalii astia ai nostri, vai de capul lor! Ca de ce, cand, cum, cu cine, de cate ori? Uite! Pe fata asta n-o intreaba nimeni nimic! Si pare fericita rau! Dar rau de tot, nu asa..."

Am hotarat sa ne calmam si bine am facut pentru ca supararea noastra s-a transformat in admiratie cand am vazut-o pe aceeasi tipa cu al treilea dansator, bineinteles cu aceeasi fatza!

"Gata! M-am hotarat! El e alesul! Primii doi au fost doar niste greseli de (ne)uitat! Ia-ma! Sunt aici doar pentru tine!"

Am renuntat sa mai incerc sa inteleg cand s-a intors primul si s-au regasit!

Frate, aici se toarna o telenovela? Mala Mujer in vizita la The Ark?

E camera ascunsa, clar! Iesiti! Ne-am prins, vagabontzilor! Credeati ca nu v-am citit, este?

PS: Peste cativa ani am dansat cu ea si am inteles de ce nu statea o tanda jos - fata chiar danseaza foarte bine.


* * *

 

Multumim pentru poveste Aron, multumim pentru deschidere si pentru participare!

Asteptam in continuare povestile voastre pe adresa redactiei :)

Tineti aproape, pentru urmatoarea poveste de saptamana viitoare! 😉

Comentarii

Cautati in acest blog