Tango vs. salsa

(pentru versiunea in Romana, vedeti mai jos)
(for Romanian version, scroll down)


Tango vs. salsa

For 8 years I have listened to salsa, and for some years I have tried to dance salsa using the ballroom lessons and what I have learned in salsa clubs. I thought that was enough. One year after I discovered tango I went to Salsa Club, on Eminescu str. and I couldn’t understand a thing! I was completely amazed as I couldn’t find the joy dancing salsa as I used to feel so many times… ! The music in the club changed somehow comparaing to what I used to hear. I spoke with salsa instructors, and as in tango, and I found out there were several salsa styles. Salsa became more complicated, developed; as in tango you have to know how to listen to the music; it has accents, rhythm changes… and even knowing all these things it seems to me monotonous… as tango used to seem; but one thing is sure, I’m not going back to salsa. I saw and I heard about others that had danced salsa and after they discovered tango they didn’t go back to salsa. What does tango has so special?

Salsa seems to me an outbreak of energies, tango seems to me a creation of energies.




Tango vs. salsa

Am ascultat vreo 8 ani salsa, si cativa ani am incercat sa dansez salsa, cu ce invatzam la dans sportiv, si prin discoteca. Cred ca mi-a cam ajuns. La un an dupa ce am ajuns la tango am fost odata in Salsa, pe Eminescu, si n-am mai inteles nimic! Am fost absolut uimita ca nu reuseam sa regasesc acea bucurie in salsa pe care o simtisem de atatea ori…! Muzica din discoteca era oarecum alta decat cea pe care o stiam eu. Am vorbit cu instructori din domeniu, si ca si in tango, am aflat ca exista mai multe stiluri. Toata treaba s-a complicat, a evoluat; ca si in tango trebuie sa stii cum sa asculti muzica; are accente, schimbari de ritm… si cu toate astea, nu mai imi place, mi se pare monotona… asa cum mi se parea si tango; dar un lucru e cert, la salsa nu ma mai intorc. Am mai vazut si auzit ca si altii, care au trecut prin salsa si au ajuns la tango, nu s-au mai intors la salsa. Ce are tango atat de special?

Salsa mi se pare o descatusare de energii, tango mi se pare o creare de energii.

Comentarii

Andrei a spus…
articolul meu >> articolul tau :)))


http://ieerdnaaa.blogspot.com/2008/11/tango-vs-salsa.html

Cautati in acest blog