Tango at The Peasant Club - Tango la Clubul Taranului



Yap! Yap! Yap! Am dansat ieri!!! Am fost sa-i ascult pe Alexandru si pe Horia, din pacate am ajuns tarziu, ei incepusera deja concertul, am apucat cateva melodii si chiar sa dansez "La Cumparsita" si bisul.


Si apoi, surpriza! Muzica de tango a continuat sa curga, tango-uri romanesti, si a fost un fel de lectie deschisa cu cei din public, sustinuta de Daniela. Desi au fost si exercitii, din cei care doreau sa danseze au dansat, fara sa ne stanjenim unii pe ceilalti.

Muzica romaneasca a incetat, si au venit hit-urile, si da, am dansat En esta tarde gris, si alte melodii, asa cum imi dorisem toata ziua! Greu, tare greu ne-am urnit sa plecam! Pe noi trebuie sa ne dea cineva afara din local, si sa ne inchida muzica, ca sa ne aducem aminte ca trebuie sa plecam. Am surprins un moment, in care, toata lumea poate fi "a ta" chiar daca nu e decat toata sala a ta, si asta doar temporar!






Comentarii

Cautati in acest blog