Bucharest Tango Festival, March 2008 - Festival de tango Bucuresti, Martie 2008

Poza de Emilian Savescu

Primul Festival de Tango in Bucuresti! Am avut profesori faini, seminarii faine, practici, milongi, concerte, tango boutique, prezentare de moda, demonstratii, lectii particulare si nu in ultimul rand rezultate! Efortul a fost foarte mare din partea toturor, dar cu siguranta a meritat!!!

Nu stiu de ce, dar in conditii ca acestea, multe se schimba, chiar vorbeam miercuri seara cu un prieten care nu a reusit sa ajunga la seminarul deschis a lui Ney, si ma intreba ce ne-a spus Ney la acel seminar, pentru ca in aceeasi seara, la milonga toata lumea respecta sensul de dans!!! Pentru mine, una, e fantastic! Sper insa ca lucrurile dobandite pe parcursul seminariilor sa ramana, sa nu plece odata cu plecarea mentorilor nostrii! : ) Eu, una, am incredere si speranta! Sa fim pozitivi!

Mi-a placut enorm de mult primul seminar, “Introducere in Villa Urquiza Style”, mi s-au confirmat lucruri pe care le citisem pe net, de care auzisem, de care vorbisem, pe care le intuisem, dar subiectul acesta cred ca merita discutat in alt post, mai pe larg!



Desi energia mea a fost la minim pe tot parcursul festivalului (si a trebuit sa renuntz la alte momente frumoase alaturi de prieteni, inafara seminariilor, ca sa fiu in forma seara la milonga) sambata dimineatza soarele care inunda podul, cafeau buna, atmosfera, seminarul in sine, tango, oamenii care veneau cu ochii lipiti de somn, profesorii, muzica, exercitiile din pauzele dintre seminarii, bomboanele, trandafirii si zambilele parfumate primite de 8 Martie, toate la un loc mi-au umplut ziua, sau cum zice anglo-saxonul: “made my day”!

Ce-a mai fost? Am uitat ceva? Ah, da! Foarte fain a fost boutique-ul si fetele care au contribuit la existenta acestui boutique, am avut: pantofi, rochii, bluze, tricouri, pantaloni, fuste, calendare, saculeti pentru pantofi, accesorii, martisoare si altele (recunosc ca si eu am dat iama in ce era pe acolo!) Fetele care s-au ocupat de boutique au fost la mare inaltime si s-au dedicat cu trup si suflet cum se spune! Fetelor, ati fost grozave! : )









Milonga de sambata seara cred ca o sa-mi ramana mult timp in memorie! Atmosfera de dans excelenta! Muzica? Tande incredibile! As fi vrut la un moment dat sa fac o pauza, sa fumez o tigara, sa-mi trag un pic sufletu’, dar incepea tanda dupa tanda, si nu puteam pleca din sala, la fumoar! Cand era cortina luam tigara in mana si auzeam prima melodie din tanda urmatoare, apoi imi ziceam: “dar mai duca-se naibii de tigara, hai sa dansam!”. Si ca o cireasa: e un sentiment aparte sa dansezi in rand cu Ney, Richard, si toti ceilalti cei mai buni dansatori ai Bucurestiului, si nu numai (altii veniti din alte tari special pentru festival, si aici nu intra profii invitati sa predea la festival)! Asta a fost o alta surpriza pentru mine, sa vad ca oameni de peste hotare calatoresc pentru a veni la noi la festival! Mi s-a parut foarte tare! Dansatori buni! Multi dansatori buni adunati atunci acolo!

Din pacate nu am avut aparatul foto cu mine si nu am imortalizat nici prezentarea de moda si nici demonstratia din acea seara… dar sentimentul a ramas! Nu mi se duce din minte valsul de la demonstratie … Bravo La Morocha!!!

*Nota: pozele au fost facute cu acordul organizatorilor.

To be continued…

Comentarii

principessa a spus…
Multumim la sastresa...
si noua ne a facut placere sa fim acolo, sa facem parte din festival....a fost foarte fain!

Cautati in acest blog