Milonga, Anca Parghel, Richard y Rachel

Duminica seara, a doua milonga a festivalului s-a tinut in Salonul Verde de la “La Scena”. Ce am observat mai intai si mai intai a fost tinuta oamenilor: toti la costume, rochii, toalete, pantofi noi de tango! Lume eleganta! Mi-a placut! Daca ar fi toate milongile asa…


A inceput concertul cu Anca Parghel. Pentru cateva momente am fost transportata in trecut, cu 2 ani in urma la “Cina” cand abia intalnisem tango, si am auzit-o prima data pe Anca Parghel cantand tango live; ma gandeam cum era atunci, ce simteam, cu vedeam tango si ce se intampla acum, cum simt si cum vad tango, am incercat sa raman in trecut, prezentul insa este mult mai puternic...
Am ascultat cateva melodii, fara sa dansez, sa ma bucur doar de muzica; “Romance de Barrio” insa nu m-a lasat sa stau jos! Imi place mult varianta live; mi-am adus din nou aminte de concertul lui Alexandru si Horia care au cantat in premiera cu Iri-Kiri, intr-o iarna, intr-un bar, aceeasi melodie... si am fost din nou dusa in alte lumi si alte vremuri...



Am dansat. Pe muzica live. Basul e patrunzator, iar daca inchizi ochii, ai senzatia ca totul e numai pentru tine! E un sentiment aparte. Mi-au placut melodiile interpretate de Anca Parghel si cele instrumentale, dar cel mai mult, mi-a placut Cumparsita.





Apoi a urmat de monstratia lui Richard cu Rachel, care mi-a placut! Au fost foarte draguti, au dansat altfel decat la alte demonstratii pe care le-am mai vazut cu ei live sau pe internet, parca au dansat cu suflet! Au fost tare, tare draguti, iar milonga foarte vesela. Au fost multe aparate de filmat pe acolo, din pacate nu am nici una din filmari de la cap la coada ca s-o pun pe blog, ci doar cate un minut filmat cu aparatul foto:

















Comentarii

Cautati in acest blog