Ney is back! Codes & Etiquette!

Ney e din nou aici! Nici nu am apucat sa ma gandesc la semianarul care a inceput astazi! Alte dati incepeam sa ma gandesc de cu o luna inainte... lucrurile mi-au luat-o inainte!

Abiea astept seminarul de maine "Seminar special: TANGO Codes&ETIQUETTE GAMES cu Ney MELO", seminar deschis pentru toata lumea din cate am inteles. Ney ne-a mai povestit lucurile astea la seminariile precedente, dar cred ca avem nevoie.

Asta seara la practica a fost foarte multa lume, semn foarte bun: comunitatea creste! Toata lumea este bine venita, si primita cu bratele deschise, dar la un momnet dat, toti cei noi veniti trebuie instruiti, si initiati; toti am fost mici si toti am trecut pe acolo, am invatat de la altii, am trecut singuri prin diferite experiente, am citit pe internet, sau ni s-a spus la ore. Despre ce vorbesc? Despre tango si eticheta; incepand cu dansul, cu pista de dans, cum invitam, cum ne comportam, etc. Cred ca exista un minim de lucuri pe care toti le facem din bun simt, dar uneori, si asta nu o spun numai eu, apar lucruri si intamplari care nu se fac...

(Pasaj in revizuire)

Vorbeam de curand cu o foarte draga prietena, care-mi povestea cum vedea ea aceasta mica comunitate de tango, ca o lume aparte, curata, frumoasa... in care se intampla lucruri foarte frumoase, minunate! Intrebarea e noi cum vrem sa fie acest mic univers? Doar noi il creem... !!!

Comentarii

5:45AM a spus…
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim a spus…
...noi il creem?????...nu intotdeauna si nu toti pot creea, cei mai multi n-au capacitatea asta, nu-s inventivi si nu pot construi, in schimb, abilitatea distrugerii si a demolatului nu le lipseste...suntem individualitati si personalitati diferite, provenim din medii educationale diverse, avem fiecare alta experienta de viata, alte principii dupa care ne ghidam
si alt bagaj emotional, iar singurul lucru care-l avem in comun este: TANGOUL...ca sa ajungem ca un singur numitor comun fiecare dintre noi ar trebui sa lase mult de la el, sa invete ca de dragul tangoului, trebuie sa-i respecte pe ceilalti care-i impartasesc pasiunea, va trebui sa incercam prin puterea exemplului personal sa modelam aceasta comunitate dupa principiul sinceritatii si sa ne lasam condusi, mai ales, de bun simt...daca fiecare dintre noi am avea puterea sa amendam, ignorand, pe cei certati cu educatia si sa descurajam tupeul si nesimtirea, in mod sigur admosfera de la milonga si intalnirile comunitatii de tango ar fi mult mai frumoase...
...continui sa cred ca oamenii care danseaza tango sunt speciali si ca pot crea in jurul lor o admosfera de vis frumos...va rog nu ma treziti din placuta visare cu gesturi deplasate, cu vorbe negandite, cu o atitudine nedemna, cu minciuna si parsivenie, pentru ca eu vreau sa raman un suflet frumos care danseaza tango cu drag alaturi de ceilalti si care gateste cu placere pentru voi...

...cu drag de voi si de tango...

Rubio.
Tangolix a spus…
Rubio, nu vreau sa-ti stric visarea dar totusi cred ca ar fi bine sa nu mergi cu gandul atat de departe.Te cred si inteleg ca iubesti tangoul, atmosfera etc dar crede-ma ca a ramane "un suflet frumos" "intr-o atmosfera de vis" nu se poate.Daca acum nu ma intelegi mai incolo vei intelege
vorbe urate vor exista, minciuna la fel...nu ai ce sa faci ca sa le opresti,ca ele sa nu mai existe pur si simplu. Asa cum ai spus chiar tu insuti: sunt personalitati diferite, din medii educationale diferite si da exista oameni(multi) fara bun simt.Si ce poti face?ce pot face eu?de ce te consumi inutil?de ce nu te concentrezi pe ceea ce TIE iti place?razboiul asta nu-l putem purta, oricate batalii am castiga. E chiar pierdere de vreme. Foloseste-ti timpul in modul cel mai placut, ia ceea ce e frumos din toata povestea asta...altfel..vei fi tot timpul dezamagit...si nu merita, chiar nu se merita
La Sastresa a spus…
Rubio,

Mesajul tau mi-a mers la inima!!!
Anonim a spus…
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Tangolix a spus…
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim a spus…
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
La Sastresa a spus…
Si, vis a vis de ce vorbeam mai sus, un link:

http://www.tangoandchaos.org/chapt_3search/1search_title.htm

Cautati in acest blog