Dracula's Tango Celebration, august 2008, Brasov, Romania

Click pe afis pentru a intra pe site-ul oficial al festivalului.

La inceput am fost nedumerita si neincrezatoare... Murat si Michelle la noi, aici, in 2 saptamani!! Nu era posibil! Si cine ii aducea? Si de unde se aflase? dar era vreo informatie pe net? pe un forum, ceva? nimeni nu stia mare lucru... mister si groaza... si parca totusi nu vroiam sa ratez acesta sansa! ...pana la urma afisul a ajuns singur la mine... cand nici nu ma mai gandeam ...

O sa pun aici clipul cu Murat si Michelle, la care m-am uitat de sute de ori si care m-a facut sa ma indragostesc de ei, si sa ador melodia "En Esta Tarde Gris" a lui Troilo... eu asa ceva rar am mai vazut...



Un alt clip care este o adevarata poezie - "Remolino":



si bomboana de pe tort - "Sacale Punta":

Comentarii

Sorin a spus…
Locuind in US am avut sansa sa merg la seminarii cu Murat & Michelle si post sa zic ca sunt nu numai exceptionali ca dansatori si ca instructori dar si niste oameni tare de treaba. Am dansat cu Michelle de multe ori si este una dintre cele mai bune dansatoare cu care am dansat vreodata. Ii recomand cu caldura.

Cautati in acest blog