Obiecte uitate/gasite la tango!

Nota: fotografiile vor ramane pe blog atata timp cat sunt de actualitate... pana le revendica cineva adica; pana acum am reusit doar cu o pereche de pantofi! Ma intreb ce-o sa fac eu cu ele? :)

Nou: Pantofi de dans (de salsa) nr. 38, uitati sambata la Milonga la Festivalul Tango Encuentro, Sala Galeria Arte. 


Ruj rosu... evident! ce alta culoare mergea la tango? Gasit in urma cu 10 zile (azi 10 martie) la practica de la "La Scena"; l-am tot avut la mine, dar m-am luat cu dansul si am uitat sa intreb daca il revendica careva:


Doua "noi" obiecte uitate/gasite la Milonga de Aviacion in urma cu ceva vreme, mi le-a dat El Rojo sa le expun, in speranta ca fostii proprietari le vor vrea inapoi :)

1) Esharfa Roz

2) Jacheta cu gluga


Gasite la "La Scena", luni 17 nov 2008, dupa practica, in salonul verde, deocamdata avem asa:

1) Una pereche pantofi barbatesti de strada, nu de dans, nr 42.

2) Una bucata centura rosie gasita asta vara, in pod, la La Scena:


Daca mai aveti pe acasa diverse obiecte gasite pe la practica, milonga, trimiteti poze, sa-si gaseasca "stapanul"! Acest post va ramane deschis numai pentru astfel de anunturi, si va fi mereu up-datat!

Comentarii

Andrei a spus…
le scoatem la licitatie ? :)))
La Sastresa a spus…
In curand vom avea o tinuta intreaga pentru o seara de milonga ... pentru doamne... vad ca domnii sunt mai grijulii... si mai putin cu capul in noi, fata de doamne! :)

As subscrie pt o licitatie,... macar odata pe an! ...si cu banii facem o milonga :D

Cautati in acest blog