Sebastian Arce, Mariana Montes in Bucharest

Cateva poze de la festivalul "Eliberarte - Noches y Dias de Tango", pe care nu am apucat sa le pun la vremea respectiva... mai am si eu restante deh... :) mi-au placut efectele care s-au produs in poze datorita faptului ca nu am folosit deloc blitz-ul!

Si recunosc ca am fost uimita de faptul ca Chicho a venit la noi... nu ma asteptam, poate asta dovedeste ca nu suntem chiar asa un mic satuc undeva uitat pe la marginea Europei... suntem o capitala Europeana respectabila domn'le si poate avem si dansatori pe masura!!!

Si da, Mariana Montes mi-a placut mult, seminariile lui Arce mi-au placut ca informatie, desi a fost dificil de lucrat in timpul orei si mi-a luat ceva vreme sa ma adaptez la stilul de predare al lui Sebastian. Daca chiar erai interesat de lucrurile care se predau si de ceea ce aveau oamenii aceia de spus in tango, aveai ce auzii.

Ultima reprezentatie, de la ultima milonga, mi-a schimbat parerea despre Sebastian Arce, poate doar temporar... sau poate pentru ca mi-a placut foarte foarte mult cum a dansat acea milonga (jos palaria!)... inca nu-mi dau seama care este el Sebastian cel adevarat... cel din spectacol, unde a avut si momente linistite sau cel de la demonstratiile de la Muzeul Taranului Roman, unde nu aveai timp sa rasuflii o clipa... inca sunt nelamurita... tind sa cred ca e cel de la MTR. O sa mai vina, si o sa ma lamuresc in timp...








Comentarii

Cautati in acest blog