Friend's Birthday

Petrecere faina, cu mult tango!

Cele cateva poze pe care am reusit sa le fac sunt mai jos, videos in curand... momentan in curs de incarcare pe net! Ca de obicei, io cum ajung mai tarziu pe peste tot am pierdut evenimente: am ratat momentul surpriza! Nimeni nu a stiut ca Alexandru si Horia sunt invitati sa cante!!! Nu-i mai auzisem demult, si mi-ar fi facut o placere enorma sa-i aud si sa dansez pe muzica lor... Imi pare atat de rau... asta-i viata, next time!

Am reusit insa sa prind momentul in care sarbatoritii sunt dansati de toata lumea! Pentru putinii care nu stiu: cand e ziua cuiva, sarbatoritul este dansat de toate doamnele, respectiv, sarbatorita este dansata de toti domnii; evident la cati suntem acum la un astfel de eveniment, o melodie nu este suficienta ca toti cei prezenti sa danseze sarbatoritii, si se pot cere bis-uri, bonusuri! 



Din experienta mea si dupa umila mea parere este o ocazie excelenta de a dansa cu cineva cu care nu ai dansat niciodata, si nu pricep de ce unii o rateaza cu mult succes... pentru ca daca ti-e teama sa dansezi cu cineva, din diverse considerente (ca e mai bun, ca e incepator, ca e profa'  sau profu' sau whatever) acesta este un moment in care poti pentru cateva masuri sa dansezi cu cineva cu care nu ai mai dansat pana atunci, desi iti doreai, sau poate fi un moment bun sa dansezi cu cineva cu care nu ai mai dansat demult, sau care nu te invita in mod curent; nu dureaza mult, pentru ca va veni altcineva sa ti-l ia pe sarbatorit, dar iti poti face o oarecare parere... Surprizele pot fi neasteptat de placute! Poti descoperi un partener de dans la care nu te-ai fi gandit... mie mi s-a intamplat chiar de ziua mea, sau la ziua altora! Asa ca incurajez lumea in acest sens!!! 

De ce e mai usor? Nu dureaza o tanda si exista doua situatii: daca nu va intelegeti pe ringul de dans nu sunteti pusi in situatia de a intrerupe tanda, iar daca totul e ok, se poate ca undeva mai tarziu sa vreti sa mai dansati impreuna, si acest lucru se va intampla cu siguranta! In plus, pentru doamne este mai simplu, ca nu trebuie sa invite, pur si simplu se duc si danseaza. Si zic eu, poti descoperi ca poti dansa foarte bine cu cineva cu care in urma cu cateva luni nu te intelegeai la dans, pentru ca nivelul de dans era diferit... ei bine, fiecare isi imbunatateste dansul in timp, ca doar d'aia venim la lectii si la practica, ca sa dansam mai bine la milonga!!!

Da, ok, exista si reversul medaliei sa zicem, si unii carcotasi pot spune ca 5 masuri dintr-o melodie nu-ti pot aduce un dans ca intr-o tanda, cand cei doi parteneri au avut timpul sa se acomodeze si cel mai bine vor dansa impreuna dupa doua trei melodii... dar din proprie experienta ii pot contrazice si pot spune ca am avut un dans foarte fain si am conectat doar si pentru 5 masuri, nah, asa, ca sa le fac in ciuda :)











Comentarii

Cautati in acest blog