Albume foto Seminarii si Milonga de Brasov, 14 martie 2009


Am reusit sa ajung la seminariile de sambata, sa fac cateva poze la sfarsit, era cat pe ce sa le pierd!... asa cum am eu talentul sa ratez diverse evenimete :) Mi-a placut atmosfera pe care am gasit-o acolo, se lucra foarte mult iar profii au avut timp pentru fiecare in parte.



Milonga a fost momentul asteptat de mine. Pentru ca data trecuta fusese atat de fain, aveam acum asteptari si nu am fost dezamagita! M-am bucurat sa ma intorc la Brick’s, imi place mult atmosfera de acolo si chiar vorbeam cu cineva care zicea ca se simte ca acasa si nu intr-un local public. Oricand voi ajunge in Brasov, ma voi opri acolo sa beau o cafea, chiar daca nu e milonga, si de ce nu, sa-mi iau chiar micul dejun! :)


Am fost foarte incantata sa revad oameni din Brasov care imi sunt tare dragi si pe care nu-i vazusem de 2 saptamani sau chiar de o luna. S-a dansat mult, la un momentdat dansau toti si cu mult chef! Foarte de apreciat faptul ca toata lumea a dansat cu toata lumea! Demonstratia faina. Participanti din Sibiu, Brasov, Bucuresti si din Franta. 

Doritorii puteau sa poarte pantofi de tango nou nouti, foarte frumosi si de buna calitate, din ultima colectie, cumparati direct de la sursa, chiar la milonga (originari din Austria, adusi prin Sibiu).


Si mai incantata am fost sa vad ca cei care au fost la seminariile din ziua respectiva incercau sa faca ceea ce invatasera, si sa vad cat de mult lucreaza la postura, imbratisare, etc., chiar muncesc si se straduie, iar rezultatele se vad dupa 2 luni, de cand ii stiu eu mai bine. Dansul lor chiar s-a schimbat!



Desi a fost frig, foarte frig pentru mine, a doua zi a fost superba!

Comentarii

Andrei a spus…
in afara de Doina, Corina, tipa blonda (vopsit) tunsa bob, baiatul saten, nu am mai revazut nici o fata din cele care au fost pe 14 feb.

hmmm....

Cautati in acest blog