Doi ani cu Tango Brujo


N-am apucat sa spun acest lucru pe viu, in sala cu toata lumea, am gandit-o dar n-am fost in stare s-o spun... mi-a mancat pisica limba in acel moment... dar eu una, multumesc tuturor celor care au facut sa se intample acesti doi ani de Tango Brujo... fara voi toti, Tango Brujo n-ar fi existat, si nu ar mai fi fost nimic de sarbatorit...


I really had a great time that night, even if I didn't danced too much... la un momentdat ma intrebam daca e muzica, partenerul, sau atmosfera... cred ca toate la un loc au facut o seara minunata. Tandele au fost foarte faine, un nou DJ s-a lansat in seara aceea si a fost la super inaltime! Bravoo Ramo! La cat mai multe milongi de DJ-uit!... am mirosit eu bine in iarna ca se pregateste cineva :) si iata nasul meu nu m-a mintit! Ai fost foarte tare!


Demonstratia invitatilor a fost primita de public cu mult entuziasm si emotie... nu e de ici de colo sa vezi cea mai buna dansatoare a tangoului live! Nu mi-a venit sa cred ca Geraldin danseaza in podul unde am raschetat, slefuit si lacuit podeaua, unde au dansat Ney si Jennifer, Murat si Michelle... nici in cele mai frumoase vise nu mi-as fi putut inchipui asta!




Comentarii

chiar eu a spus…
Ma bucur de astia doi ani. Ma bucur de oamenii care au facut si care fac TangoBrujo, cu bune si cu rele. Vorbesc de toti care au trecut si care trec prin pod pe Calarasi 55. Imi amintesc cu nostalgie de vremurile de acum doi ani, de inceputuri, de fiecare dintre voi.
La Multi Ani!

Da, nici mie nu-mi vine sa cred ca a fost Geraldin in pod la noi :). Si ca de fiecare data seminariile au reusit sa ne faca sa credem ca nimic din ceea ce am invatat nu e asa. Si daca stam sa ne gandim, de fapt e tot la fel dar in alta lumina. Masurile-s tot alea dar difera melodia. Adica nu poti sa faci ceai fara apa. Sa nu uitam de apa, ca ceaiuri sunt destule zic. D'aia spun ai batrani ca se-nvata in 10 ani.
Ati inteles ceva? Nici eu, dar am la ce sa ma gandesc. Vorba vine.

Cautati in acest blog