Praktika Xperimental!


Prakika Xperimental si ziua lui Jose a fost sarbatorita sambata; am fost surprinsa de modificarile aduse spatiului :) mai fusesem acolo cu un an in urma, dar acum a fost altceva, se putea simti grija si energia care a fost pusa in acel spatiu, pentru ca cei care vin acolo sa se simta bine :) de la decorarea salii, lacuirea podelei, tablourile si "camuflarea pererilor", sonorizarea, pernutzele si florile de afara, mesele frumos aranjate, pana chiar si locul de fumat :) Fiecare detaliu arata caldura cu care a fost pregatita acesta seara, fara a fi insa cu mare pompa, ceva pur si simplu natural :) !!!


Cel mai tare mi s-au parut "cearshaful" pe care s-au facut proiectiile video cu demonstratiile filmate de Andrei si Andreea pe la toate demonstratiile la care au fost ei! 

 
Ah, si Andrei (the DJ of that night) nu stiu daca am apucat sa-ti zic, dar mi-a placut tanda de valsuri... aia mai de la sfarsit! :) Si mi-au placut si filmarile cu pantofii lui Adrian ;) in care straluceau bliturile aparatelor foto :) 

A fost o atmosfera faina si relaxata, chiar asta se vorbea, ca lumea a inceput sa se mai domoleasca, si ca se danseaza de placere, fara demonstratii de fortza gen "uite-ma, sunt mai bun ca tine! " :D

Thanks for sharing it with us... maybe we can do this praktika more often in the future!

Comentarii

Cautati in acest blog