Tango Studio Nada Mas, the Opening



Mmmmm.... am vazut pozele de la lectia deschisa, am fost conectata toata ziua cu Brasovul, mi-e tare greu sa nu fiu acolo, as vrea sa ma imbrac sa ma duc la Brick's, sa beau o tequila! Sa sarbatorim deschiderea studioului!

Am auzit ca a fost foarte faina deschiderea, ca lumea a fost interactiva, ca s-a dansat, ca s-a vorbit, ca au fost participanti numerosi de la Cluj, si ca lumea s-a simtit bine si a fost fun! 

... stiu ca sunt prieteni acolo, iar eu sunt aici... Ma mai domolesc doar gandindu-ma ca in numai jumatate de an in Brasov s-au intamplat atatea: o milonga lunara, o practica saptamanala, un studio, un blog, un site, seminarii si lectii cu profesori invitati, iar acesta este doar inceputul si vor mai tot fi, si daca pierd o milonga azi nu e un capat de tzara, o sa merg la urmatoarea! Bravo voua, felicitari, sa fie intr-un ceas bun, tineti-o tot asa!

S-au publicat pozele de la lectia deschisa si milonga si pun link-urile:






Mai multe impresii pe blog: Milonga de Brasov Nada Mas

Comentarii

Unknown a spus…
Cea mai buna gluma am citit-o azi. Doina preda, si nu oricum, ci la intermediari....
Tangoul nu e chiar doua cuvinte cum sustine doamna in cauza. E ceva mai greu, vorba unui mare prof.

Bafta

Cautati in acest blog