Otros Aires @ Fratelli


Dap, Otros Aires au fost din nou in Bucuresti. Dupa parerea mea au cantat pentru un public neavizat din pacate, care nu a stiut sa aprecieze la justa valoare muzica lor si nu ma refer la comunitatera tanguera care a fost acolo prezenta cu un numar apreciabil de tangueros!

Fiind deschiderea clubului Fratelli, varianta de vara, a fost plin ochi de populatia obisnuita locului cu toate aferente… n-as vrea sa ma lansez in aprecieri, dar eu una nu m-am simtit deloc confortabil printre bastinashii locului si din ce am mai vorbit cu unul altul nu am fost singura in aceasta situatie, dar in fine… sa uitam acest trist aspect.

Am ajuns la ora la care era preconizat sa inceapa concertul, desi era la mintea cocosului ca vor incepe sa cante cu cel putin jumatate de ora mai tarziu; erau mese libere inca, dar preturile pentru a putea “rezerva” o masa, adica sa te asezi la o masa, au fost prohibitive, asa ca am socializat la greu intre noi…

Am sperat ca vom putea dansa din nou live pe muzica lor, dar nu prea ne-a iesit aceasta miscare. Ei au inceput sa cante, noi am inceput timid sa dansam, o melodie mai pe loc, a doua melodie am incercat sa mai castigam ceva teren, a treia melodie incercam sa facem sens de dans… a fost aproape imposibil!!! Multi dintre noi au abandonat rapid acest proiect de a cucerii pista de dans pentru ca cei prezenti acolo, obisnuiti d’ai locului, nu s-au clintit un milimentru din calea celor care dansau. Stateau pur si simplu acolo unde erau, si nici prin cap nu le-a dat sa faca un pic de loc. A fost incredibil! Atata insensibilitate si lipsa de bun simt nu am crezut ca poate fi reala!!! Cei care aveau mesele langa scena stateau cu spatele la scena, se mai batzaiau de pe un picior pe altul, flirtau, discutau… nu mi-a venit sa cred ochilor cand am vazut asta in ce am filmat… E fantastic!


La a patra melodie am abandonat dansul… iar cea mai ramas din concert am facut cateva poze si am filmat un pic. Concertul a fost scurt, nu cred ca a tinut mai mult de o ora cu tot cu bis. Abiea cand s-a cerut bisul i-am simtit pe tangueros prezenti, cand am inceput toti sa strigam intr-un suflet “Otra, Otra!” Am vrut la un moment dat sa ma duc de cealalta parte a scenei sa fac poze si cu Diego la clape si cu bateristul, mai de aproape, dar multimea de oameni si densitatea lor m-au descurajat instant… era aproape imposibil sa te strecori printre ei oricat de subtire ai fi fost! Au un simtz al pastrarii locului in care se gasesc foarte dezvoltat, nu se clintesc din locul in care s-au infipt in linoleum nici daca dai cu bomba! Fantastic… fantastic… fantastic!

Am vazut ca au ramas cateva perechi curajoase pe ring, si sper ca au reusit sa danseze si pentru mine! Bravo lor! Am incercat sa-i surprind si pe acestia, dar nu prea mi-a iesit... Altii s-au strecurat intre canapele... sau oriunde ar fi fos un loc unde ai fi putut dansa!












Nu cred ca as repeta experienta unui concert intr-un astfel de loc, Palatul Bragadiru si spatiul si parchetul de acolo au fost un vis frumos… si mai cred ca Otros Aires ar trebui chemati sa cante pentru dansatorii de tango si alti cativa fani daca mai exista…



Sa nu ma intelegeti gresit, spectacolul, concertul, muzica sunt foarte tari, atmosfera pe care o fac ei este super faina, veselia contagioasa... imi place muzica lor si i-as revedea oricand... in alt loc!

Imi pare rau pentru calitatea imaginii si a sunetului, dar... ca amintire, imagini de cate un minut... asa cum v-am obisnuit! :)




Mi-a placut mult acest al doilea clip :) cu Rotos en el Raval







Toate videos de la Otros Aires facute de mine aici

Ah, ca era sa uit, ca si anul trecut :) los tangueros au continuat petrecerea cu Otros Aires, dar in Romana, unde si-au scos parleala si in sfarsit au avut loc de dansat! Nu vreau sa ma gandesc cati dintre ei s-au dus direct la job fara sa fi pus geana pe geana... mai multe nu stiu sa povestesc ca eu la un momentdat am capitulat :) dupa ce un dans sau doua am dansat!

Comentarii

el rojo a spus…
Multumim Nana pentru tot ce faci pentru comunitatea de tango. Esti si ramai un om fain :)

Cautati in acest blog