Milonga Brasov, June 2009 - review

Yeap, Transylvania Tango Fest bate la usa... adica, numai maine nu se intampla nimic, ca poimaine incepe festivalul, seminarii, profi, milonga, demo, guerilla, tanguero dinner tot tacamul!...


Primind noutatile despre festival mi-am amintit de ultima "excursie" la Brasov si am zambit in sinea mea! A fost cea mai faina "descindere" la Brasov din anul asta; zapada nu mai era, frig nu mai era, soare din plin era si toate la locul lor asa cum le stiam... un pic mai zambitoare toate parca... si strazile, si casele, si fetele, si eu si ... toata lumea! Seminariile din ziua respectiva mi-au mers la inima, iar de milonga nu mai povestesc! Za best of za best! Cred ca imi era si dor de Brick's, si de Brasov, ca nu mai fusesem de 2 luni, iar Grecia, cu atmosfera de la Camp ma pusese pe picioare, criza de tango era trecuta! ... Dar trebuie sa recunosc ca asa cum dansez la Brasov nu am dansat niciunde! Parca tot "acasa" e mai bine! Poate e atmosfera, poate sunt oamenii, poate e spatiul mai intim... habar n-am exact ce e, nu pot sa pun degetu' si sa zic "asta e"... dar e ceva... e ceva acolo la Brasov care ma face sa fiu eu insami si sa dansez intr-un fel!... si nu orice fel...! Si privind pozele, parca n-as fi singura care patzesc asta!



Eh, daca nu mai aveti rabdare pana vineri cand ne vedem la Brasov, luati de aici niste poze si clatiti-va si voi uochii, ca eu ma uit intr-una la ele si ma tot uit la ceas sa treaca timpul asta mai repede, ca nu mai am rabdareee! Sper sa nu-mi uit pantofii in viteza cu care voi iesii vineri din casa, gonind spre seminarii!



Eu merg la racoare si savoare week-end-ul asta! Voi? Ce faceti in w-end? Veniti cu mine? ;)


Comentarii

Unknown a spus…
Te tzuc. Abia astept sa ajung si eu acasa (in Brasov) si "acasa" (in Bucuresti) sa imi vad prietenii si familia.

Vreau sa ajung si eu macar odata la o milonga la Brasov. Sa vad daca e chiar atit de frumoasa pe cit reiese din poze :-D

Marcus

Cautati in acest blog