Mystery in Black - Praktika Xperimental


Hm-hm...nu, nu a fost o adunatura de cioclii :)))) ca din cate stiu eu, cioclii au fetze lungi si triste... iar cei de acolo erau muuult prea veseli si binedispusi si cu chef de dans! E drept, m-am gandit la un moment dat cum va fi sa ne vad pe toti in negru, pentru ca eram sigura ca toti cei prezenti acolo nu vor face "tinuta discordanta" de la codul vestimentar anuntat. Sincer? Am fost mai mult decat placut surprinsa: a fost o practica foarte eleganta!!! Si da, a fost mister intr-adevar! Fetele s-au gatit si s-au aranjat, baietii s-au frezat, si impreuna misterul l-au dansat... nah ca acum fac si rime! :)

Da, recunosc, m-am prins abiea dupa ce s-a terminat ca am facut niste chestii pe care eu nu le fac in mod normal... dar au venit, s-au intamplat pur si simplu... cum s-au intamplat? Misterul a fost in aer! Atmosfera a fost super faina... datorita cred... misterului :) in vartejul dansului am facut si trei pasi in aer... aici nu a mai fost mister ci domnul cu care dansam... caruia i-a trecut asta prin minte... intr-un mod foarte misterios! :)))


Dar sa lasam gluma la o parte si sa povestim lucruri serioase: ca de obicei toti participantii care au avut de anuntat ceva legat de tango au fost invitati sa o faca; prima a fost Lucia care a vorbit despre Fabrica de Tango, apoi gazdele Praktika Xperimental au anuntat ca inainte de fiecare Praktika Xperimental  - care se va tine in mod regulat de 2 ori pe luna - va fi o lectie de tango, sustinuta, pe rand, de toti profesorii/scolile care vor sa impartaseasca cate ceva din cunostintele lor despre tango. Asadar toti cei care au acceptat invitatia sa predea lectia de dinainte de practica - indiferent de scoala/organizatia/culoarea "politica" la care au aderat sau in cadrul careia activeaza - si pentru ca banu' nu are decat doua fetze si nu noua, au fost pusi in "urna" si trasi la sorti de public... iar soarta a hotarat ordinea celor ce vor tine aceasta lectie.

Lista si calendarul vor fi publicate probabil cat de curand. Pana la urmatoarea Praktika Xperimental, pe 17 Octombrie, va las sa va incantati cu pozele misterioase :)



Praktika Xperimental este organizata de Studio Experimental in colaborare cu AyA Tango

Comentarii

Cautati in acest blog