Anunturi si “evenimente” de tango

Vorbesc ieri la telefon cu un prieten de la tango, in cu totul alte scopuri, nu despre tango, si aflu absolut intamplator, ca urma sa aiba loc o guerilla milonga, in Bucuresti la ora 4 dupa-amiaza, in Herastrau. Mai erau 2 ore pana la “eveniment” si nu stiam absolut nimic; nu primisem nici un SMS, nici un telefon, imi zic sa verific pe net. Ma uit pe mail, nimic; ma uit pe facebook, nimic; ma uit pe site-urile scolilor de tango, nimic; ma uit pe forumurile de tango, nimic. Hmmmm… cu toate aceste mijloace de comunicare care functioneaza atat de bine dupa atata vreme nu se spunea nimic nicaieri despre un astfel de eveniment de tango… Imi zic sa contactez un alt prieten care ar fi trebuit sa stie mai multe si sa fie implicat in “organizare”… era de negasit.

Pe la 5 primesc un alt telefon de la un alt prieten care era in Herastrau si ma intreba daca stiu UNDE in Herastrau se intampla aceasta intamplare. Zic:
- ... In Herastrau pe dreapta! ☺☺☺... incearca sa vorbesti cu careva care stii ca merge! Nici eu nu am reusit sa aflu!

Mi-am dat seama ca nu eram singura dezorientata, ca sa nu zic… neinformata, si ca altii ca si mine vroiau sa mearga, dar, nu stiau ce si cum!

Chiar mi-ar fi placut sa merg, nu mai dansasem in parc de la “Aleea de Tango” din Cismigiu. Din pacate aveam planuri pentru ziua de ieri cu mult inainte stabilite si nu puteam sa mai schimb nimic. Era prea tarziu ca sa mai pot ajunge ☹

Imi aduc aminte cum ceva vreme in urma se pusese in functiune in sistem de SMS si ne anuntam unii pe altii cand se intampla ceva spontan si intr-un fel sau altul se afla in timp util, in asa fel incat sa mergem cat mai multi si sa ne bucuram toti ca putem sa dansam tango!!! Iar acum cu toate aceste mijloace de comunicare…

Sunt convinsa ca daca s-ar fi stiut, si s-ar fi postat un anunt public cu ora si locatia exacta ar mai fi venit si altii si s-ar fi putut bucura de un dans in parc! ...

Nu inteleg de ce se dau anunturi pe forum dupa-amiaza, cum ca se tine o milonga/practica si cand ajungi seara la locatia respectiva gasesti locul inchis cu cheia, si te intalnesti cu alti tangueros care au raspuns la invitatia primita pe mail si se invart ca si tine pe la usi inchise! Noroc ca in ziua de azi exista mai multe optiuni, si te poti duce in alta parte sa dansezi!.... Dar drumu’ pana acolo tot l-ai batut degeaba! ...Iar pe de alta parte, se “organizeaza” “guerilla milonga” dar lumea nu e informata pe nici un forum/site!...

Comentarii

Cautati in acest blog