AyA Tango la Brasov & Halloween Tango Party



Dupa succesul de la Cluj, Andrei si Andreea au cucerit si inimile Brasovenilor! Din ce am mai schimbat pareri cu cei care au participat la cursuri, trag concluzie ca oamenii au fost incantati si au invatat multe care sa le foloseasca si sa le aplice da acum incolo in dansul lor. Participarea a fost foarte buna, cu oameni care au venit din Targu Mures, Sibiu, Sfantu Gheorghe, fara sa punem la socoteala Brasovul si Bucurestiul. Lucru imbucurator, pentru ca vad cum tangoul incepe sa cucereasca incet si sigur toata tzara!!! Am eu o presimtire ca in cativa ani, vom putea dansa cam in orice oras mare din Romania. A fost prima data cand am reusit sa-i prind pe AyA predand, si mi-au placut:


Tango Workshop cu Aya Tango, Brasov, 
31 Octombrie - 1 Noiembrie

Demonstratia AyA a avut energie; si as putea s-o “categorisesc”, ca... cum sa-i spun?... senzatia pe care mi-a lasat-o a fost de... foarte agila si elastica pe langa muzicalitatea specifica cuplului. Da, daca ma gandesc la ei, la dansul lor, muzicalitatea primeaza. 


Nu i-am vazut dansand la demonstratia de la Breaza (Tabara de Tango) si nici la Cluj, dar din pozele pe care le-am vazut de acolo si demo live din Brasov, ei sunt momentan, pentru mine, cei mai expresivi/senzitivi dansatori dintre profesorii de la noi. Stapanesc foarte bine tehnica dar inca nu au un dans foarte tehnic (si inca nu este plin de super-figuri si flick-flacuri) si sper sa ramana pe directia expresivitatii si nu a tehnicii perfecto-acrobatice. Mie cel putin, asa imi plac! ☺ O pereche rafinata in dans si inafara lui!


Demo Andrei si Andreea (AyA Tango)

Halloween Tango Party a fost asa cum anunta titlul, o petrecere de Halloween cu bostan, cu masti, cu putina salsa, presarat cate un merengue si scapata o bachata printre muuulte tande de tango. Desi a fost intr-o noua locatie, eu m-am simtit mai bine decat acasa, asa cu ma simt de fiecare data la Brasov! Ba chiar locatia cea noua mi-a dat senzatia de “fresh”… ceva nou si proaspat. Chiar daca nu a fost o milonga traditionala, asa cum poate se asteptau multi, a fost o petrecere super reusita! Asteptam cu interes urmatoarea milonga!


Halloween Tango Party Nada Mas


Alte relatari si poze de la eveniment:

Comentarii

Cautati in acest blog