Fabrica de Tango - Inaugurarea


Un eveniment important pentru scoala bucuresteana de tango argentinian Fabrica de Tango: inaugurarea. Asa cum anuta invitatia au fost momente atractive pentru marele public: prezenta ambasadei Argentinei si mesajul trimis de ambasadorul Argentinei, discursul si show-ul reprezentantilor scolii, televiziunea, discursul sustinatorilor scolii, tombola – cu premii considerabile as spune - milonga si nu in ultimul rand vinul argentinian Trapiche. Totul organizat dupa retete de evenimente ca la carte.




Demonstratia, a fost intr-adevar un “mini show” cu introducere, punct culminant si deznodamant, o scurta povestioara, cu costume si attitudine din partea protagonistilor. Mi s-a parut chiar inspirata din realitate, unde fiecare si-a jucat exact propriul rol ☺, iar povestea in sine exact cea ce se intampla in realitatea din tango... sau poate doar mi s-a parut ☺ ! Acest demo a reprezentat un moment important si cu emotii pentru o parte din membrii Fabricii: primul show de tango in fatza unui public.




Muzica la milonga a fost cea pe care o auzeam odinioara La Scena in pod – DJ a fost La Morocha. Intr-un fel mi s-a parut ciudat sa aud tandele respective intr-o noua locatie in care eu nu mai fusesem, unde era multa lume noua, pe care eu nu o cunosteam. Cortinele mi s-au paru interesante, cu bucati din filmul Tango Lesson, mai ales cea in care Pablo Veron vorbea despre cum trebuie sa danseze un follower intr-un show si in general in tango ☺ … nu m-am asteptat sa-l aud pe Veron acolo, cu atat mai mult cu cat e destul de agresiv in monologul sau, si io mi-s sensibiloasa si nu-mi place sa se ridice tonu’ la mine ☺☺☺! Pesemne… postul despre film i-a indemnat pe unii sa-l revada, si chiar i-a inspirat pana la a aduce mai multe replici din film ca si cortina, nu-i rau deloc!

Nici acest eveniment nu a scapat de peripetii, ca si la Encuentro, avuram problem’ cu poadeaua: ce se intamplase? Domnul Goe s-a jucat din nou cu borcanul de dulceatza, dar de data aceasta l-a scapat direct pe pista de dans… la un moment dat chiar m-am amuzat ascultand fosnetul pasilor care acompaniau muzica, dar organizatorii au avut ac de cojocu’ lui Goe, iar podeaua proaspat lacuita a fost convinsa cu un tub de talc sa lase talpile dansatorilor sa zburde libere pe ritumurile milongilor, care de data aceasta mi s-au parut mai multe decat la o milonga obisnuita.




Intamplarea a facut ca La Scena sa nu se poata tina orele asa ca toti reprezentatii Tango Brujo, fosti, actuali, si ….probabili viitori ☺ au fost acolo prezenti la inaugurare. Din pacate, multi dansatori si reprezentati ai altor scoli au fost plecati sa reprezinte Romania in strainataturi, la alte festivaluri. E bine si asa, relatiile de pace, prietenie si colaborare se intaresc si in interior si in exerior ☺




Trei lucruri m-au impresionat: discursul Luciei in care a vorbit de toti cei care sunt langa ea in toata aventura asta, discursul despre Lucia tinut de un apropiat si sustinator al sau, si afirmatia lui La Morocha ca este intr-o pauza de tango... .

Comentarii

Cautati in acest blog