Tango in Red Major ...


Se aude ultimul gong; se stinge lumina; pe televizoarele laterale lumineaza mare cat tot ecranul, alb pe negru, cu litere scrise de mana : "Tango Brujo - scoala de tango argentinian" !!! ... Tango Brujo.... Tango Brujo... parca imi zic ceva cuvintele astea doua... parca era un cantec...ba nu, parca era altceva, ah da, incep sa-mi amintesc ... parca o vad pe Alina, La Morocha, si podeaua din pod, da, am gasit: imaginea mea pentru "Tango Brujo": podeaua pe care am rashchetato, am chituito in genunchi, am lacuito si pe care mai danseaza si azi multa lume...

Imi dorisem sa merg la acest spectacol, nu-mi permiteam un bilet, am incercat sa gasesc o invitatie, chiar la partenerii spectacolului, care au fost in sala, dar ei nu aveau... absolut intamplator, dintr-o vorba aruncata in vant la practica luni seara, am reusit sa gasesc un bilet la jumatate de pret cu bunavointa unor foarte noi prieteni tanguero si le foarte multumesc pe aceasta cale! :)

Incepe muzica, se aprind reflectoarele, cortina se da la o parte, pe scena apare ...

Va urma! :)

Dar va invit si pe voi sa povestiti cum a fost!

Comentarii

T a spus…
am fost la spectacol. mi s-a parut o bataie de joc: sunet foarte prost, multe greseli de coregrafie, muzica mizerabila...
nu ma intelege gresit, imi place tango-ul, si pentru cine nu stie ce inseamna un specacol de tango de calitate, s-ar putea sa fi fost ok, dar daca iei 4 muzicieni nu inseamna ca ai o formatie de tango..
au fost totusi cateva momente bune dar per ansamblu a fost slabut, dezamagitor.
pacat.

Cautati in acest blog