Other Milongas in Bucharest

Din Ianuarie pana acum au tot fost milongas, organizate de Teo si Eugen, sambata sau duminica, pe care le-am tot postat in bara de "reclame" din dreapta, sa stie lumea, si sa mearga sa danseze! M-am gandit ca, dat fiind faptul ca ele sunt regulate, trebuie sa apara undeva, dar pentru ca locatia se tot schimba, m-au incurcat teribil, si nu pot sa le trec la evenimente "milonga si practica in Bucuresti" ca se tot muta de colo colo, lucru bun de altfel, ca nu te plictisesti.

Pentru ca ele exista in peisajul Bucurestean iar unele din ele au fost chiar reusite m-am tot gandit cum sa le incadrez... ultima solutie a fost sa le trec intr-un post, urmand sa le anunt in continuare cand vor mai fi, in bara de publicitate din dreapta.

In ordinea aparitiei lor:

Milonga la "Le Theatre"

Milonga "Flow"

Milonga la "Casa Capsa"

Milonga la "Tephra"

Milonga la "L'inventore Da Vinci"


Prima milonga de la “Le Theatre” a fost draguta, am catava poze de acolo, n-am apucat sa le pun pe net, dar a avut o mica problema tehnica, muzica a fost cam in surdina; lasand asta la o parte, locatia chiar mi-a placut, parchetul a fost bun. Imi aduc aminte ca au mai comentat unii cand s-a intamplat acelas lucrul cu muzica la o milonga de la Brasov, asa ca s-a mai intamplat si la alte case, si se poate trece cu vederea. Stiu ca au mai organizat acolo o milonga cu o cantare, dar nu am fost asa ca nu ma pronunt.

La milonga Flow am fost doar o singura data. Nu stiu daca a fost doar impresia mea, dar de cand am intrat acolo, am simtit o atmosfera apasatoare... poate pentru ca era la subsol, era presiunea mai mare... nu stiu ce sa zic, poate eram eu ametita. M-am simtit de parca eram in filmul cu “Some Like It Hot” (cu Marilyn Monroe, Jack Lemon si Tony Curtis travestiti) in scena de la inceputul filmului cu cavoul funerar, cu peretii negrii, si cu tavanul captusit cu tesaturi albe, fronsate prin care trecea lumina de neon; albul si negrul in contrast dadeau o imagine cam lugubra pentru gustul meu, si parca nu prea te imbia la viata... daca mai asociem si orga funerara din film cu sunetul bandoneonului :))) ...dar mai bine nu! Sorry e doar o perceptie personala.

Un prieten zicea ca “Tangentii” astia macar au locatii faine si se referea si la Flow, asa ca am fost sa verific, dar cel putin in ce priveste Flow, nu am fost de accord. La un moment dat a fost o balba, la o tanda, ceva a fost neregula, niste orchestre amestecate... nu-mi aduc exact aminte, dar stiu ca si partenerul meu a remarcat asta, o nepotrivire de melodii in tanda. Melodia lui Metalica, in varianta originala, nu cea instrumentala, a mai salvat un pic situatia, ca am avut un dans bun cu un Constantean proaspat venit de la festivalul din Istanbul, cu o tehnica de pivoti inbunatatita, in close, si am plecat multumita acasa. Deci daca vreti senzatii tari de film din anii 20, Flow e locul perfect! Nu stiu daca va fi si alcoolul din vreme prohibitiei sau mafiotii cu pistoale care sa sparga sticlele pitite in sicriie, dar muzica cu bandoneon sigur va fi!

Ultima milonga, de le Tephra, "Milonga in Pink", a fost chiar dragutza (desi nu ma omor dupa culoarea roz); mai vorbeam cu unul altul si ziceau ca atmosfera a fost primitoare si muzica mai buna decat la Villa Rodizio de joi acum; chiar daca podeaua are niste traverse care iti dau senzatii diverse pe talpa :) nu deranjeaza, am mai dansat si in alte locatii cu stinghii pe podea, si nu m-am impiedicat asa tare. De obicei ma obisnuiesc greu intr-o noua locatie, tre' sa merg de mai multe ori ca sa ma simt in largul meu, dar aici a fost ok din prima.

Salutam initiativa si perseverenta organizatorilor acestor milongas. Pana acum au fost originali si au venit cu ceva nou, locatii noi adica... Asteptam cu interes sa vedem cum va fi milonga la "Da Vinci", din poze se anunta cel putin interesanta. Mult succes!

Comentarii

Cautati in acest blog