Palabras de Tango - Workshops



Esti pasionat de tango, dar nu intelegi versurile cantecelor? Ai planificat un drum spre Buenos Aires? Invata spaniola argentinienilor prin dans, muzica si jocuri distractive!

Suna prea bine? Vino sambata sa te convingi la Estudio Tango Real in Bulevardul Pache Protopopescu 30, de la ora 15:00. Andreea, tanguera impatimita cu experienta in predare spaniola te asteapta cu toate argumentele!

Dupa ore, aplicam ce am invatat impreuna cu Daniel Mandita, la o practica in spaniola!

Cursul saptamanal va dura trei luni si costa 25 lei/sedinta. Inscrieri exclusiv la adresa: andreavieru@yahoo.co.uk

Va asteptam!



Mi-a placut ideia, si din ce am vazut in pozele postate pe net , am dedus cam cum e treaba, si recunosc ca mi-a placut :). Exista un grup pe Facebook, "Palabras de Tango" la care puteti subscrie: http://www.facebook.com/group.php?gid=123928260955659 

Andreea, mult succes!

Comentarii

Cautati in acest blog