3 times make a rule?

Am dansat odata cu cineva; si am fost placut surprinsa. Stiam ca e incepator, dar il vazusem pe piste pe la milongi si chiar remarcasem diverse lucruri in dansul lui, si imi pusesem in minte sa dansez cu el; pentru cele sapte luni pe care le avea de cand dansa, si in ciuda inaltimii sale, mult peste medie, am avut surpriza sa descopar o postura de invidiat, o siguranta uimitoare, o imbratisare chiar placuta cand era relaxata, si un pas in directa proportie cu dimensiunile corporale (de multe ori leaderii inalti la inceput fac pasii mici), unde mai pui ca tinea capul sus!!!

M-am gandit ca daca ma extaziez din prima s-ar putea sa ma pripesc; curand am mai avut ocazia sa dansez cu acel leader, si surpriza, placuta, lucrurile pe care le observasem prima data, erau inca acolo in dansul lui, si nu disparusera. Am zis, ok! Daca s-a intamplat de 2 ori e posibil sa fi fost de fiecare data o intamplare? Saptamana trecuta am dansat din nou impreuna, si iata, toate s-au confirmat, nimic nu se pierduse, nimic nu fusese o intamplare, era consecvent in tot ce facea: iti pastra postura si capul sus si frame-ul, isi pastrase lungimea pasului, si siguranta si imbratisarea si toate acestea la un loc ii confereau o marca clara. Concluzia mea, daca un lucru se intampla de trei ori, acela e deja o obisnuita.

M-a impresionat pentru ca, sincer, pentru o persoana de peste 1.90 m inaltime, ar trebui sa se planga/scuze ca diferenta de inaltime nu ne poate permite un dans confortabil, mai ales in close-embrace si cu asta sa ma excluda incet-incet de pe lista sa de posibile partenere de dans si sa-si caute partenere compatibile cu inaltimea lui, asa cum mi s-a intamplat frecvent si constant in ultimii ani, adica de cand m-am apucat de tango. Acest lucru l-am dezaprobat dintotdeauna! De ce sa nu pot dansa cu tine, doar pt ca esti ceva mai inalt??? Dar, nu a fost asa, cel putin pana acum; el vine la mine si ma invita, nu trebuie sa-l vanez eu!

Apreciez efortul pe care il face pentru a-si imbunatati tehnica asa incat sa poata dansa in close-embrace cu orice partenera, indiferent de diferentele de inaltime. Stiu ca nu e usor, si cere multa munca, si determinare, dar asta numesc eu un leader bun! Sa-i traiasca profu’/a care l-a invatat, ca tare l-a invatat bine!

In plus, pe termen lung, acest lucru ii va permite sa danseze cu absolut oricine, nu sa se limiteze la un numar restrans de fete din comunitate. Ar fi si ciudat sa vezi pe careva venind la milonga cu o prajina, cu un semn pe ea, si sa le masoare pe fete, tu treci de semnul asta hai sa dansam, tu nu treci cu capul de semnu’ asta, nu mai dansam! )))))

Comentarii

Cautati in acest blog