Chicho y Juana in Romania @ Tango on Focus II - review



Tango on Focus anul asta a fost diferit pentru mine, din multe puncte de vedere, poate pentru ca am participat la seminarii? Posibil. Acelas Bran, acelasi peisaj, vreme buna, nou in peisaj era Chicho. Chicho asta, o alta poveste care merita spusa. Din ce auzisesm eu, Chicho era un balaur cu sapte capete, care facea pe nebunu’ la seminarii, era cu super toane si cu super scarba in priviri, pleca de la seminarii lasand cursantii cu ochi’n soare… daca am fost mintita, va mint si eu pe voi… Legenda mai zicea ca El era undeva sus, noi, muritori de rand undeva departe, jos…Orecum acest lucru mi se confirmase cand l-am vazut la o milonga de la Rodizio printre privitorii de la milonga; venise la milonga dar n-a dansat, a stat si a privit cu oarecare dispretz as putea spune. In mintea mea gandeam: “daca nu-ti place, ce vii aici? Du-te acas’… nu mai arunca priviri din astea superioare… !“ So, eram pregatita pentru ce era mai rau, si ma inarmasem pentru seminariile lui cu muuulta rabdare, eram chiar pregatita pentru umilintza. Toata lumea ii era cam la picioare, toti il admirau, eu… nu prea ma dadeam in vant dupa dansurile lui nuevo, nu eram un fan, si nici nu am mai urmarit evolutiile lui din ultima vreme pe Youtube, probabil ca mi-ar fi schimbat parerea.

Nu-i nimic, ca seminariile cu el mi-au schimbat parerea definitiv. Am avut mari surprize; balaurul nu era balaur, nu avea 7 capete, si era chiar friendly, culmea! Foarte binevoitor, foarte prezent in sala. Explicatii scurte si obiective clare, si apoi la treaba. Am fost foarte, foarte surprinsa ca era cu ochii pe noi in permanenta, scana sala, apoi mai facea precizari in functie de ce vedea ca se intampla in sala. Si iar la treaba, il mai chemau unii altii, iar dadea precizari scurte si clare, si iar la treaba. Bunavointa si implicarea cu care venea sa te corecteze din proprie initiative sau la cerere m-a bulversat total. Atitudinea pe care am vazut-o la el la Bran, modestia si egalitatea imi ziceau ca parca cel din fata noastra nu era Chicho cel de care auzisem eu. Unde disparusera superioritatea si restul atitudinii?.. nu stiu! Mi-a placut si idea seminariilor. A dat conceptul conform caruia care danseaza el, tehnica pe care o foloseste el, nu a atins muzicalitatea din pacate, si cred ca mi-ar fi placut sa ne spuna ce aude si cum aude el muzica. Si s-a vazut clar ca nu avea nimic pregatit de acasa. Isi construia cursul acolo in clasa, in functie de evolutie si de noi. Mare mester Chicho asta. M-am simtit in mansarda de la Bran ca pe vremuri in podul din La Scena, adica ca acasa, intr-un loc drag ☺.








Demonstratia a fost cred eu, cea mai tare demonstratie de tango pe care am vazut-o eu live in Romania; nici un cuplu de profesori invitati sa predea si sa faca demo n-a mai dansat 6 melodii la demo!!! Nimeni. Doar Chicho, la Bran. Cred ca s-a simtit bine, altfel cu doua-trei melodii putea sa zica ca si-a facut treaba; dar pana nu a dat ce a avut el mai bun nu s-a lasat! Foarte, foarte, foarte tare! Genial. Si Juana si el. Cand a dansat ultimul bis toata sala era plina de energie; bubuia sala de energia degajata de dansul lor. Incredibil, incredibil! N-am mai simtit asa la nici o alta demonstratie. Naturaletea, muzicalitatea, prezentza, creativitatea, umorul, inventivitatea, energia, expresivitatea… io una n-am mai vazut asa ceva!!!... nu toate puse la un loc… de unde eram oarecum sceptica in privinta lui, da, recunosc, m-a cucerit…! In 6 melodii n-a existat clipa in care sa-mi piarda atentia, nici vorba de plictiseala (da, mi s-a intamplat sa ma plictisesc la demo, chestie noua, recenta), iar senzatia mea era ca muzica trecea prin el si exploda in dansul lor, era un dans care te tinea in suspans ☺


N-as vrea sa fiu gresit inteleasa: nu contest performantza profesionala a celor care vin sa predea la noi, cea ce apreciez este atitudinea lor fata de noi cei care mergem la lectiile lor, noi cei care suntem publicul lor la demo. Apreciez profesionistii care sunt dispusi sa dea/impartaseasca din cea ce fac ei, trebuie sa simt ca vor sa dea dela ei. Am apreciat faptul ca Chicho a venit la milonga, a dansat la milonga, chiar si cu ale noastre fete, si a stat pana la inchiderea milongilor, desi, el era in charge de dimineatza! N-a facut rabat la calitatea demo-ului si nici la cursuri. La Bran a fost un profesionist de la cap la coada.

[Photo Album – Demo Chicho, Tango on Focus II]

Mi-a mai placut si faptul ca multi au venit sa-l vada mai de prin toate orasele unde se danseaza tango. Vineri seara la milonga tot veneau cunoscuti, si veneau, si veneau,… ca la un momentdat am intrebat pe cineva: “Da’ a mai ramas careva acasa in Bucuresti?” Brasovul era acolo, Clujul era acolo, Constanta era acolo. Mi-a placut super tare chestia asta! ☺

Zicea lumea ca anul acesta a fost mai bine organizat ca anul trecut, mai lejer ca program adica :) , asa ca, Andrei, Andreea, felicitari, si la mai mare! Ne vedem si anul viitor in septembrie tot la Bran!!!

Comentarii

Anonim a spus…
Poti te rog sa treci aici linkul spre galerie? Ca la mine nu merge.

Cautati in acest blog