Because of tango... now Buenos Aires!

Povestea... una dintre ele... pentru ca fiecare din noi are povestea lui legata de tango:

"Conform facebook, dansezi tango. Când şi de ce ţi s-a lipit de suflet acest dans?
În urmă cu doi ani, după spectacolul cu tango de la Mureş, „Taxi Vinyl”. Şi atunci, a trebuit să ţin locul unei actriţe. Am fost, pentru a doua oară în viaţă, după întâlnirea cu teatrul, cutremurată (la propriu!) de întâlnirea cu mine, cu ce lipsea din mine... Tangoul e sufletul meu, la fel ca şi meseria mea. Se pare că mocnea în mine dintotdeauna... dar aici e mult de povestit... astea sunt cele mai lungi şi mai pline de sevă poveşti din viaţa mea.

Povestește-mi! Ce ai descoperit despre tine de când dansezi tango?
M-am descoperit pe mine. M-am aşezat confortabil în matca mea şi am eliberat modul în care mă dăruiesc celor din jur. Când dansez tango sunt eu, toată, deschisă, aproape nudă. Dăruiesc şi inspir, aspir tot, iar asta e minunat! Am descoperit cât pot darui, cât pot primi, mi s-au trezit la maximum toate simţurile. Sunt aproape completă. Mai am loc pentru iubire şi pentru eventualii copii, pe care mi-i doresc.

Vorbeşti despre lucruri care acum câţiva ani nu erau subiecte pentru tine. Eşti într-o etapă de transformare interioară?
Am tot fost anii ăştia. Am acumulat, am procesat, am înţeles, mi-am răspuns... am trăit! Acum am 32 de ani, aşa că toate se leagă.

Te-ai gândit să faci carieră din tango - cu atât mai mult cu cât pasiunea ta a luat proporţii în ultimii ani?
Am deja o carieră, o meserie pe care o ador. Tangoul e un mod de viaţă, modul meu de viață.

Ai să pleci în ianuarie pentru o lună la Buenos Aires. De ce pare Buenos Aires să fie o Mecca pentru tine, în momentul de faţă?
Pentru că simt, în fiecare celulă, că e momentul să fac acest lucru, că asta trebuie să mi se întâmple. Că e imperios necesar. Mi-au tot spus şi maeştrii mei argentinieni că trebuie să ajung acolo, că eu sunt de acolo. Dar important e că simt asta.

Când ai început să coci gândul cu Buenos Aires?
Nu am copt foarte mult. Ştiam ca voi ajunge, dar la un moment dat s-au precipitat toate... am înţeles că n-am altă şansă... şi deşi sunt într-un moment extrem de delicat, financiar vorbind, m-am aruncat aproape inconştient în decizia asta, sperând ca până în ianuarie să reuşesc să reechilibrez situaţia. Biletul e deja o motivaţie. De fapt, nimic din viaţa mea nu s-a întâmplat altfel, probabil că Dumnezeu are grijă să nu mă plictisesc. La mine totul e cu combustie maximă, mereu.

Ce planuri ţi-ai făcut pentru luna pe care o vei petrece acolo?
Nu-mi fac planuri speciale, ele vor fi direct fapte, trăiri. Ştiu că mă va marca profund această experienţă. Mă duc să dansez, să trăiesc tango, să mă înfrupt din toată seva lui..."



Sursa aici : 
„Tangoul e un mod de viaţă, modul meu de viață“
de: Ciprian Marinescu
20 Octombrie, 2010

Comentarii

Anonim a spus…
superb!!! am simtit ca vorbeste prin mine .... extraordinar!

Cautati in acest blog