Narcotango again in Bucharest



Sa incep si eu asa cum se scriu recenziile pe net? Ca au venit ei a doua oara la noi, si ca noi ne-am dus sa-i ascultam? Ca repotele de aplauze au fost furtunoase cand venea vorba de dansatorii nostri? Ca eu cred ca faptul ca ai nostri au fost pe scena au dat sare si piper concertului? Ca sunt mandra de ai nostri si ca mi-a placut vocea Ioanei pe scena? Ca am fost si noi, publicul, invitati sa dansam pe scena, si ca am umplut scena? Ca a fost zi ziua “clap-istului” si ca i-a cantat sala “La multi ani”? Da. Asa a fost. E adevarat. Las pozele si clip-urile, sa vorbesca in locul meu. (Foto si video de La Sastresa)

Enjoy ☺

Toate pozele aici 












Comentarii

Fiore Caro a spus…
Foarte frumos. Merita intr-adevar sa fii pe scena, sa simti pulsul direct de la sursa. Am fost la un concert Narcotango acum 2 ani, pe cand cei de la scolile noastre de dans nu trecusera "granita" sa urce alaturi de cantareti. O seara de neuitat si aceea, cand am cunoscut si altfel de tango, ca exista bandoneon si ce sunete fascinante poate scoate acest instrument. Multumesc pentru "reportaj".:-)

Cautati in acest blog