Cluj, 5 august: Seminar de tango argentinian cu Dragos Samoil Kalambayi


Seminar de tango argentinian cu Dragos Samoil Kalambayi

Vineri 5 august 2011, va invitam la 2 seminarii de tango argentinian sustinute de Dragos Samoil Kalambayi.

Iata tematicile abordate:

Seminar 1: 19.00-20.30
Tehnica pentru barbati:
-dincolo de miscare - energia in dans.

Seminar 2: 20.30-22.00
Body awareness in tango:
- conexiune si flux minte-corp-suflet in dans / tango
- exercitii de pregatire corporala, incalzire, relaxare si respiratie
- constientizarea imbratisarii
- dialogul prin/in dans
- naratiune / poveste VS miscare in tango

Despre Dragos, cu cuvintele lui:

"Relatia mea cu tangoul a inceput acum aproape 5 ani si jumatate. Pentru mine cel mai fascinant lucru in aceasta poveste este faptul ca de atunci fiecare milonga si fiecare dans imi ofera o bucurie grozava. Tangoul este “my pursuit of happiness” cum imi place mie sa spun sperand din tot sufletul sa ma iertati pentru englezismele astea (si pe alocuri spaniolismele). Tangoul inseamna pentru mine fericire, body awareness, comunicare, cunoastere, personal development, arta, frumos, energie, pasiune, mister, dialog. Intr-un cuvant inseamna poveste. M-au fascinat si cuvintele spuse de Andreea (Trascu) – “en cada paso es mi toda vida” pentru ca sintetizeaza in 7 cuvinte cel putin 1000 de ganduri, panseuri si perceptii despre tango. Eu cred ca de asta venim noi saptamana de saptamana la milonga – sa ne povestim pe noi insine, sa ascultam povestile celorlalti. Sa vorbim, sa privim, sa ascultam si sa deslusim cu sufletul si cu corpul un sens sau o bucurie. Fascinat de tango am inceput sa studiez si sa practic si alte forme de dans precum dans contemporan si contact improvisation care mi-au extins cunosterea in zona de body awareness, pregatire fizica si expresivitate.

Experienta mea in dans e urmatoarea:
Tango argentinian (de 5 ani si jumatate) : peste 100 ore de curs (destul de putin – sunt un dansator de tango intuitiv si empiric); peste 2500 de ore de dans; am dansat cu cel putin 300 de persoane din peste 20 de tari; am fost la milongi si am dansat in 6 tari;
Dans contemporan ( de 1 an si jumatate): peste 200 ore de curs (vava stefanescu, cosmin manolescu, valentina de piante, andreea belu); 2 spectacole
Contract improvisation (1 an si jumatate): peste 50 ore de curs, 10 CI Jam sessions
Alte tehnici de miscare (body-mind): pilates, yoga".

Seminariile se adreseaza tuturor dansatorilor de tango argentinian indiferent de nivell!

Tarif:
Seminar 1 (Tehnica pentru barbati) sau Seminar 2 (Body awareness in tango): 20 lei/ seminar
Seminar 1+2: 30 lei

Pentru inscrieri si alte informatii persoana de contact:
Ioana Lascu
ioana@advantage-media.ro
tel: 0744 662463/ 0722 841112.

Comentarii

Fiore Caro a spus…
Pe cand un seminar si in Bucuresti?:-)

Cautati in acest blog