TTF 4.0 - the best version ever of Transylvania Tango Fest!!!




TTF versiunea 4.0 – cel mai fain Transylvania Tango Fest de pana acum! Pentru oamenii si atmosfera pe care au facut-o ei la acest festival. Probabil ma repet cand zic ca ma bucur si dau din coada ca au fost aproape toti cei pe care i-am cunoscut in ultimul an, incepand (in ordine cronologica) cu Bucuresti, Brasov, Timisoara, Arad, Iasi, Sibiu si Cluj.








M-am “zbarlit” toata de emotie cand ii vedeam pe toti acolo, iar sufletul mi-a fost plin si impacat. Da, a fost fain pentru ca iar a venit Ronen cu Maya, si multi dintre noi aveau nevoie de ei la partea de tehnica, iar dem-ul lor de anul acesta de la Cetate mi-a placut pentru muzicalitate si interpretare, si pentru faptul ca Flaco si Lucia au fost acolo, si ne-au transmis din ce inseamna tango-ul in Argentina, ca sentiment si senzatie, ca eticheta, etc.


Si da, mi-au placut toate lucrurile noi, ca Flaco a stat de vorba cu noi o ora “in conferinta” si ne-a povestit el cum sta treaba; ca am avut milonga intr-o noua locatie, la Cetate; ca a fost scurta defilare de fuste de tango si bijuuri pentru doamne; si lectia demostrativa pentru incepatori cu Ronen; si da mi-a placut foarte tare muzica pusa de DJ Augustin, bine aleasa! La un moment dat vroiam si eu sa stau jos, stai daca poti cand sunt tande asa faine! Am auzit ca ora de Canyengue a fost super fun! Siiii daaaaa, mi-a placut sa dansez in ploaie! ;)






Poate ziceti ca le umflu, dar hai s-o luam invers: sa zicem ca nu veneau toti cei care au fost si cu care am dansat, nu mai mergem la Cetate, sa nu mai aducem acareturi pentru doamne, sa nu fi venit ronen, sa nu fi fost flaco, nu mai faceam canyengue, nu mai mancam nici tortul ala bun si fresh, nu mai faceam guerilla, niet discutii cu flaco, fara muzica buna la milonga… pai ce mai ramanea??? …



Tot ce-a fost, a fost exact ce a trebuit! Si mai e o chestie, pe prea multi i-am auzit ca s-au simtit bine, ca sa am indoieli, si daca cumva unii n-au simtit asa, atunci cred ca n-au reusit sa-si lase deoparte problemele personale si sa se bucure din plin de tot ce li s-a oferit ☺ .

N-am reusit sa dansez cu toti cu care mi-as fi dorit sa dansez si cat as fi vrut sa dansez, nu pentru ca n-am avut ocazia, ci pentru ca nu am luat festivalul de la inceput, de joi, cu forte proaspete. Au lipsit cateva persoane pe care speram sa le vad la festival... sper anul viitor sa nu-mi mai faca una ca asta, si sa ne facem o bucurie reciproca revazandu-ne in astfel de imprejurari. Da, unii din voi mi-ati lipsit! :(

N-am apucat sa petrec timp cu toti cei cu care mi-as fi dorti, asa cum mi-as fi dorit… La anu’ imi iau concediu pentru festival. A trecut fantastic de repede!!! Putem sa facem un reload, va rog? Asa, repede, acum? Mi-a placut si mai vreau!

Pun aici ceva link-uri pentru noi, ca sa ne amintim cu placere de aceste cateva momente petrecute impreuna:

Pentru mine, cel mai dulce moment al festivalului a fost cafeaua la soare si tangoul in ploaia torentiala de vara de pe terasa Olimpia:


Guerilla milonga din Piata Sfatului, care strange din ce in ce mai multi privitori; ah, si imi povestea cineva care a dansat prima data la o treaba de genul asta, ca la guerilla a avut un sentiment foarte fain ca lumea care se stransese sa se uite, era acolo trup si suflet cu dansatorii, ca publicul de anul acesta a fost minunat! Si ca a doua zi intr-un magazin, la tejghea, vanzatoarea i-a privit si i-a intrebat daca dansasera tango in piata sfatului seara precedenta… ☺



Ronen si Maya la Cetate:



Flaco si Lucia la Aro Palace:



inca savurez … si haideti odata cu pozele alea, mai dati-le jos din aparate, ca vreau sa vaz… pozeeeee! Incep sa astept festivalul de anul viitor... versiunea 5.0   cred ca o sa cam am de asteptat, dar cu atat intalnirea va fi mai dulce :)


Multumim lui Ronen si Mayei, lui Flaco si Luciei; multumim Doinei si Corei si felicitari echipei Studio Tango Nada Mas pentru Transylvania Tango Fest 2011! Super atmosfera si super energie si chef de dans!

Comentarii

Fiore Caro a spus…
E o bucurie sa vad oameni fericiti! Ai reusit sa transmiti foarte bine starea in tot ce ne-ai impartasit acum.
Asa sa fiti mereu, sa fim cu totii asa!:-)

Cautati in acest blog