Narcotango @ Bucharest 2012

Imediat dupa concert am cautat poze si video pe net. Nu am reusit sa ajung la concert si vroiam sa vad ce si cum a fost! Stiam ca se va dansa pe scena, se anuntase ca vor fi acolo toate scolile de tango prezente prin reprezentanti, dar vroiam sa vad. Ai noistri erau din nou pe scena. Cu Narcotango! Chair dupa concert am descoperit poze pe FB, care mi-au gadilat ochiul, dar nu gaseam poze pe nici un site oficial, si nici filmari.










Intre timp nu mi-am vazut capul de treburi si am uitat, si azi mi-am amintit, am dat inca o cautare, si am mai gasit cate ceva. Printre care si un articol, pe care sincer as vrea sa fie combatut, ca mie nu mi-a placut:



Recenzie Concert Narcotango de pe Metropotam.ro:

Narcotango si dansatorii lui Razvan Mazilu
Narcotango s-au intors pentru a treia oara in Romania, la Sala Palatului din Bucuresti pe 16 mai, insotiti de o echipa de dansatori de la diferite scoli de tango, a caror coregrafie a fost coordonata de Razvan Mazilu.

Incantat oricand sa vada un amestec de arte, Metropotam si-a ascutit si el simturile marti seara la Sala Palatului si a luat parte la spectacolul de muzica si dans, alaturi de spectatori de toate varstele.

Trupa Narcotango, alcatuita din Carlos Libedinsky la bandoneon, Mariano Castro la clape, Marcelo Toth la chitara si Fernando del Castillo la tobe a avut o prezenta scenica deosebita, atat prin muzica fluida si relaxanta, cat si prin charisma lui Carlos, fondatorul trupei, care avea grija sa comunice si sa glumeasca cu publicul dupa fiecare piesa.

In ceea ce priveste muzica, trupa penduleaza in jurul notiunii de tango, combinand-o in diverse feluri si oferindu-i variate dimensiuni, care pleaca de la tango-ul clasic dar introduc pasaje moderne de chitara sau percutie, ritmuri africane sau influente din alte stiluri de muzica argentiniene. Pe scurt, muzica lor este incantatoare ascultata individual, si in acelasi timp furnizeaza un fundal perfect pentru dansatorii care au aparut in scena din cand in cand in seara de marti.

Pasajele de dans au fost variate, dar nu putem spune ca ne-au impresionat prea mult, observand ca dansatorii de pe scena nu erau chiar foarte entuziasmati cu ce faceau. In ciuda acestei impresii, ne-am bucurat de aceste momente oricum, ele alternand in coregrafie, de la dans in pereche, la dans in trei, la dans in pereche de barbati, pana la o scena plina de cupluri care dansau.

Pe langa momentele de dans am avut parte si de un moment de acrobatii in aer, asemanator cu cel de la Kings on Ice, de asemenea insotit de muzica celor de la Narcotango.


Finalul concertului a ridicat sala in picioare si o multime de perechi imbracate in negru au rasarit din diferite colturi si au inceput sa danseze tango, fiecare dupa cum simtea.

Trupa a multumit tuturor, inclusiv lui Razvan Mazilu, care s-a aratat si el publicului pentru o reverenta, si a promis ca va incerca sa se intoarca in Romania in fiecare an, pentru ca se bucura mereu de atmosfera de aici.

Va lasam cu momentul ispitei si al dansurilor in trei, insotit de muzica trupei Narcotango.




Sursa Metropotam.ro

Cam asta zic unii ca s-a intamplat. Imi pare rau ca nu am faost acolo ca sa-i pot contrazice!
Dragii mei, ce vad eu pe sticla nu-mi pare atat de catastrofal precum zic altii care nu cred ca se pricep. Stiu ca ati muncit ceva ca sa iasa treaba asta. Felicitari!!! La cat mai multe iesiri pe scena!

Comentarii

Cautati in acest blog