The Cazino Collection 2012

La Sastresa presents:

The Cazino Collection 2012
- Tango Garments for Milonga -



Colours combinations for crowded milongas.
Wanna dance? Get dressed! 

A venit toamna, calendarul evenimentelor de tango este incarcat, cel putin o data pe luna avem un eveniment mare, cu profesori de prin tari straine, avem intr-un week-end nu mai putin de trei milonga, una de deschidere, alta cu show-ul invitatilor, si cea de inchidere. Ne trebuie deci, cel putin trei tinute in saptamana respectiva. Ne punem in fata dulapului si incepem sa cautam cu vrem sa ne imbracam... si apoi incepe distractia, si incepi sa-ti zici, ah, dar nu pot sa iau rochia asta, ca am purtat-o si la javier, si nici fusta asta ca am purtat-o la Cluj... asta am purtat-o la Iasi... Asta am pus-o la Hotel Continental... de fusta asta m-am plictisit, asta deja incepe sa se scamoseze... asta e prea lunga, asta e prea scurta... pantalonii nu ma avantajeaza, ca am eu pitici pe creier... uff... iar n-am cu ce sa ma imbrac... asta e prea neagra si nu se vede la milonga si nu ma danseaza nimeni... Eu cu ce ma imbrac ??? :(((( Vrei ceva nou... si te gandesti cu groaza sa iei magazinele la picior si sa nu gasesti nimic.. din nou.

Si daca nu te-ai organizat din timp, ca ai fost prea ocupata, si te apuca cautarile chiar inainte de milonga, dupa ce ai venit stoarsa de la seminarii ca ai stat 6 ore pe papuci cu toc, iar timpul si toate lucrurile se desfasoara pe fast forword, ai timp doar sa mananci ceva pe repede inainte, sa faci un dus si sa te imbraci, sa refaci machiajul si sa pleci ca sa nu pierzi demonstratia... totul incepe sa devina o problema acuta, si te apuca disperarea. Tot ce lipseste este sa iti mai sune telefoanele ca la gara si sa te preseze cineva, “iar stau dupa tine?... ai 30 de minute sa fii gata”....!!!

Si acum vin eu, ispita, si iti soptesc la ureche: ce-ar fi daca la o fusta eleganta, tango like, ai putea asorta mai multe topuri, si in functie de culoarea predominanta a topului, sa para ca ai alta tinuta? Eh? La asta parca inca nu te-ai gandit? Da, ar putea fi o solutie. O fusta cameleonica, care sa-si schimbe tonurile principale si in functie de starea in care va aflati? Suna bine, stiu. O data mai discreta, alta data mai tonica, intr-o seara mai excentrica, alta seara mai rafinata. Si totul numai datorita culorilor. Vizibile in milonga.

Wanna dance? Get dressed!






































































































































































































































Multumesc organizatorilor Tango Cazino 2012, care a avut loc la Cluj, 
pentru ocazia pe care mi-au oferit-o, de a prezenta piese din colectie
 la acest minunat eveniment.

Check the availability of the items here: http://lasastresa.blogspot.ro/p/tango-boutique.html


Comentarii

Cautati in acest blog