Atelierul de Tango Argentinian - AVENTURA BOOT CAMP 2013

 8 - 10 Martie 2013
Cheile Gradistei - Resort Fundata

Pentru iubitorii de TANGO: "Atelierul de Tango"- AVENTURA BOOT CAMP 2013

Profesori: Josè Rodriguez (Republica Dominicana) & Doina Enache (Tango Nada Mas Brasov)
Detalii pe pagina evenimentului: http://www.facebook.com/events/447970835216781/?ref=ts&fref=ts 

Ce-i cu asta???
Ce cred eu ca e cu asta?
Vorbeam cu o prietena de curand, care mai merge si pe la salsa, si-mi povestea ca la festivalurile de Salsa exista mai multe sali, unde se danseaza, in paralel, mai multe genuri de dansuri, salsa, kizomba, mai stiu eu ce, din astea nou aparute, si .... surpriza emisiunii, se danseaza tango! Da, sa auzi si sa nu crezi. Si chiar daca sala este goala, tot timpul, ruleaza tandele!!! Ca daca te plictisesti de salsa, sa te duci sa mai ansezi si alte genuri. De toate, pentru toate gusturile, distractie sa fie.

Recunosc am fost surprinsa de aceasta veste. E ceva nou, si imi zice asa, ca parca cei de la alte dansuri sunt mai deschisi, la mai multe, nu cum suntem noi astia de la tango si vedem si auzim si dansam numai tango, tango tango !

Asta cred eu ca e se intampla la Cheile Gradistei, un eveniment mai mare, cu mai multe chestii, unde este promovat si tangoul. Poate ma insel, dar nu cred ca sunt departe de realitate, si la urma urmei, daca e de tango, e de bine! :)

Comentarii

Cautati in acest blog