Tango Eleccion - photo review

 

Daca ai chef sa te bine dispui, mai ai inca ocazia! O piesa facuta de ai nostri, da, cei de la tango, cu ai nostri, pentru toata lumea. Cu poante, cu joc, cu mult dans, spumoasa, daca ii cunoasteti pe actori o sa va placa cu atat mai mult, daca nu, o sa aveti ocazia sa vedeti cel putin cateva momente de tango argentinian autentic, ca muzica si dans. Daca muzica si dansul nu va atrag foarte tare, cu siguranta veti avea o gramada de motive sa va amuzati, sa radeti, si sa iesiti din cotidian. La unele faze eu am ras cu lacrimi! Si am avut senzatia ca si actorii s-au distrat ;) - din culise am auzit ca chiar si acum dupa un an de cand au inceput repetitiile, la unele replici inca ii mai buseste rasul! :))

Probabil ca va veti intreba ce Dumnezeu fac oamenii astia in poze... va trebui sa vedeti cu ochii vostri ;)


Pozele de la avantpremiera, 10 ianuarie 2014, Bucuresti












































































Am reusit sa va starnesc curiozitatea?
Anuntul, programul, afisul si pozele oficiale aici : Tango Eleccion - Tango teatru


Some costume and costume adjustments by  La Sastresa





He, heee.... cand am facut poza asta cu costumele pe manechine, nu vazusem piesa, nu stiam scenariul, nu fusesem la repetitii... si totusi, am reusit sa-mi imaginez si sa reproduc o scena ce urma sa fie realitate... :))


Comentarii

Cautati in acest blog