Ziua Mondiala a Tangoului Argentinian: Workshop-uri cu Lucia Mirzan, Timisoara



Detalii despre eveniment, în curând.

__
Lucia ne povestește mai multe despre începutul dar și povestea sa de tango:

Am inceput sa dansez tango acum 10 ani si am dezvoltat rapid o dependenta sanatoasa de milonga. Insemna si inca inseamna pentru mine bucurie si emotie. Am studiat 1 an in Buenos Aires cu multi maestri, avand mereu focusul pe tehnica de milonga, insusind cunostintele necesare atat ca follower, cat si ca leader.
Acum 7 ani am initiat proiectul Fabrica de Tango in Bucuresti, in cadrul caruia organizam cursuri de tango si milongi regulate.
Am dansat si predat tango dar mai ales milonga, alaturi de maestrul Flaco Dany timp de 2 ani, in peste 15 tari.
Am realizat impreuna un set de 5 videoclipuri despre orchestre de tango si minitutorial de milonga: unul din ele este acesta: https://www.youtube.com/watch?v=FIK086ahwkE

Ca instructor de milonga, pun accent pe calitatea prezentei si a conexiunii dintre cei 2 parteneri, si transmit informatia intr-un mod accesibil si amuzant.
Ipostaza mea recenta de psiholog poate imbogati achizitia de la workshopuri, deoarece eu cred ca dansam asa cum suntem.

Astept cu drag crearea de poduri intre noi, caci:
„Tangoul ne permite jocul si aceasta plãcere irezistibilã de a cãuta şi gãsi forme distincte din acelaşi eu, din acelaşi tu, din a face poduri intre margini, cãci suntem fiecare o margine, nimeni nu este o fiinţã” ( Luis Borges)

Comentarii

Cautati in acest blog