Interviu cu Lucia Mirzan: Conexiunea in Tango

 

O discutie libera intre doi oameni, unul fara cunostinte de psihologie si altul cu. Intrebari si raspunsuri din experiente de tango si psihologie, experiente traite in ultimii 14 ani.

Unii ar putea considera acet interviu chiar o discutie pe o tema "tabu"... adica nu-mi prea imaginez cum ar decurge o discutie intre doi dansatori de tango dupa o tanda, ceva gen... "si cum evaluezi conexiunea dintre noi din aceste patru dansuri?"... sau "stii, sunt multumit de conexiunea noastra dupa aceste doua dansuri".... sau "wow, ce conexiune slaba avem azi!" :)))

Altii s-ar putea gandi ca poate le-ar fi fost de folos un astfel de material in perioada de inceput de tango.

Altii s-ar putea sa inceapa sa-si construiasca altfel tangoul dupa un astfel de documentar.

 As putea spune ca acest interviu este ca un Tango cu Lucia, o tanda cu conexiune construita in trei melodii. Lucrurile s-au intamplat spontan, ca si in realitatea unei tande: invitatia a fost acceptata, ne-am intalnit, ne-am acomodat, ne-am jucat, am survolat adancuri, am aflat lucruri, am "dansat" impreuna, am dialogat, iar rezultatul sper sa va amuze cel putin cat ne-a amuzat si pe noi cand am vazut ce am realizat. Unii ar putea spune ca este un material valoros.



Multumesc Lucia Mirzan, Vlad Horatiu si Iulian Hamza pentru realizarea acestui film!





Comentarii

Cautati in acest blog