Istanbul - O poveste pe saptamana

 


Ma bucur nespus ca ne avantam in aceasta aventura impreuna si ca v-ati deschis inimile si sufletele sa ne spunem povesti de tango unii altora. Sunt povestiri care pentru fiecare din noi au o incarcatura emotionala aparte. Sunt trairi si amintiri pretioase noua, intime, pe care le impartasim cu noi toti ca sa ne aduca bucurie si sa mentinem emotia tangoului aproape de noi.  💕

Iata ca avem si prima tanguera care ne povesteste cum a fost pentru ea... :

 

 Istanbul. Primul meu Festival peste hotare. Locatia, un hotel de 5 stele (stim ca turcii organizeaza evenimentele cu maxima atentie, cura si LUX de amanunte). 

Ma simt ca o printesa, intr-o poveste care sunt sigura ca va avea Happy End. 

Imi schimb pantofii, intru in sala si ma indrept direct spre locul pe care am pus ochii de ieri. Ok, este al meu. Sunt perechi care deja danseaza. Insa eu am pus ochii pe un tanguero care se misca fantastic (bine, oricum eu sunt incepatoare si cam toti aici danseaza "muy bien"). L-am cabeceo-at (se intelege ce am scris?) si ieri, mai timid (nu danseaza el cu mine...), dar azi mi-am propus sa nu-l iert. 

Si deci, dansez, si ma uit insistent dupa el, si iar dansez, si iar il cabecez (noroc cu ochelarii, ca altfel mi-ar iesi ochii din orbite). E foarte tarziu, sunt obosita, ma dor picioarele de mor, as vrea sa plec, daaar.....EL se uita insistent la mine (ba chiar din parte opusa a salii). Intorc capul, in stanga, in dreapta, ma uit in spate. Nu este nici o tipa. El intre timp se apropie de mine. Ma arat cu degetul. El aproba. Aaaa......si dansam. 

Nu stiu ce mi-a facut (ca mi-a placut si m-a durut), dar am facut niste figuri (de tango, desigur) pe care nu le facusem ni-cio-da-ta. Cand tanda a luat sfarsit, mi-am zis: gata, la cum am dansat, ma inscriu la Campionatul European de Tango. (Ca sa nu mai mentionez ca in sala erau si Aoniken Quiroga si Alejandra Mantinan.) 

Ce iti poti dori mai mult ? 

 

 * * * 


Multumim pentru poveste, multumim pentru deschidere si pentru participare!

Asteptam in continuare povestile voastre pe adresa redactiei :)

Tineti aproape, pentru urmatoarea poveste de saptamana viitoare! 😉


Comentarii

Cautati in acest blog