Pantofii Fermecati - O poveste pe saptamana

 


Îmi amintesc sentimentul pe care l-am avut când am venit la primul curs de tango, emoția întâlnirii inițiale cu acest dans, sentimentul că am mai avut o poveste împreună înainte și că mi-am gasit aici locul, ca și cum sufletul meu s-ar fi agățat de el și regăsit complet în muzica lui frumoasă și tristă, primii pași stangaci și prima încercare de Ocho pe care am considerat-o ca fiind cea mai complicată figură și pe care nu o să reușesc niciodată să o stăpânesc.

Atunci am știut că trebuie neapărat să-mi cumpar o pereche de pantofi speciali.

Dar oare ce poarta toți în picioare de le ies toate așa perfect?

Venisem la primul curs de tango încălțată într-o pereche de cizme cu toc pe care ulterior le-am jdrelit și răvășit de la tande. Îmi aduc aminte cand mi-a șoptit o doamna de la curs, “lasă, acum e prima dată, în mod normal venim fiecare cu pantofii în săculeț și ne schimbam aici”.

Nu m-am lăsat decât purtată de pasiunea mocnită a dansului și de cuvintele de încurajare ale profesoarei, probabil unele dintre cele mai înălțătoare auzite “reușești să faci niște mișcări pe piciorul de bază mai bine decât dansatoarele profesioniste".

Atunci am început căutările în toate magazinele de pantofi, fără să găsesc nicio pereche de pantofi de tango argentinian.

Am știut totuși când am găsit prima pereche (piele, importați din Italia) de la vizualizarea lor în format digital, așteptând până la proba. Am facut un drum special la București pentru intersectarea cu ei la o reprezentanță.

Întâlnirea cu vânzătorul care înainte să ajung la studio mi-a zis la telefon "să nu vă așteptați la cine știe ce studio de modă" și bucuria pe care doar dansatorii de tango o pot înțelege, când a aflat că vreau să îi folosesc pentru tango, sentimentul acela de "ești de-al meu".

Am făcut intenționat mețiunea că vreau să îi folosesc pentru tango, deoarece văzusem în reclama de pe Facebook că poți primi până la 10 % reducere și replica primită apoi "cum de o domnișoara atât de tânără s-a îndrăgostit de tango?

Mă îndrăgostisem într-adevăr virtual de două perechi, nu m-aș fi gandit niciodată că există un întreg ghid al modelelor de pantofi, neștiind diferitele tipuri de mărimi și calapoade.

Perechea aleasă pe internet pentru care venisem cu intenția de a o cumpăra era una roșie cu toc puțin mai înalt, însă am schimbat-o la sugestia vânzătorului care mi-a zis "te las să îi probezi și pe ăștia, dar daca îi vrei pentru tango nu te las eu sa îi cumperi. Pentru început alege-i pe aceștia” și mi-a întins o pereche de pantofi argintii. În momentul în care i-am încălțat am simțit că erau ai mei, fiind croți pentru piciorul meu, exact ca cei de cleștar ai Cenușăresei.

Urmând primii pași de dans în studio, la fel de temători și cu aceleași emoții ca la început "pe pași nu ești sigură, dar se exerseaza cu timpul", mi-a șoptit vanazatorul , venind apoi încurajarea "avem o următoare stea a tangoului" și invitația la prima milonga la Hype Pub & More București.

S-a dovedit a fi unul dintre cele mai frumoase și elegante evenimente la care am luat parte, chiar dacă era o zi obișnuită de marți.

Îmi amintesc că nu am dansat deloc atunci fiind copleșită de muzică, atmosferă și decor, am comandat un pahar de vin și am admirat totul de pe un scaun din exterior.

M-am reîntâlnit cu vânzătorul chiar în seara respectivă și mi-a zis "tu cred ca ești nebună dacă tocmai ți-ai cumpărat o pereche de pantofi fără să dansezi”.

Erau cupluri de toate vârstele, oameni frumoși în suflet și în ținute, majoritatea în a doua etate a vieții și observam cum pe măsură ce ne afundăm în negura nopții si dans toți cei care ramân pe ring sunt ghidați doar de muzică.

A urmat apoi la scurt timp și întâlnirea cu primul maestru care mi-a simțit de la început prezența novice, trezindu-mă buimăcită într-o clipă în centrul atenției în pași de dans, ca la final să aud “apele liniștite sunt de fapt adânci”, luandu-l ca pe un mare compliment.

 

 * * * 


Multumim pentru poveste, multumim pentru deschidere si pentru participare!

Asteptam in continuare povestile voastre pe adresa redactiei :)

Tineti aproape, pentru urmatoarea poveste de saptamana viitoare! 😉

Comentarii

Cautati in acest blog