Record doborat la Milonga de Aviacion!

Super petrecere!!!

Eu una m-am simtit foarte fain. Lucrul care m-a uimit si in acelas timp m-a bucurat a fost ca lumea a dansat in ciuda aglomeratiei iar recordul stabilit in luna mai (9 perechi) a fost din nou doborat: 13 perechi pe pista din Aviacion!!! Mi s-a parut incredibil. Se dansa cu entuziasm, se inainta putin cate putin pe sensul de dans, pasii au trebuit micsorati, imbratisarea restransa, ramanea muzica care iti spunea cum sa te joci, fara boleoluri si gancho-uri pericoloase! E intr-adevar un sentiment aparate sa dansezi atat de aproape cu toata lumea si sa simti pulsul “multimii” pe muzica... N-am fost niciodata in Argentina, nu stiu cum e la o milonga in Bs. As. dar am avut un ciudat sentiment cum ca in acel moment as fi fost la o milonga portena... poate ca am fost... in alta viata, sau poate doar in vis, sau poate doar pentru acele cateva clipe! Great feeling!

Thank you guys for giving me this magic, intimate, unexpected feeling! It was really great!


Comentarii

Andrei a spus…
a fost marfa!
el rojo a spus…
Buna dimineata. In primul rand, doresc sa multumesc pe aceasta cale Nanei pentru k a dat nastere acestui blog, respectiv Milonga de Aviacion, apoi acelora ( si nu-s putini ) kre au facut k aceasta milonga sa existe!! Totodata, multumesc si acelora ce ne-au ajutat sa aducem filmuletele si pozele pe respectivul blog (si bineinteles, tot Nanei kre se ocupa si de administrarea lui si nu numai, ci si de pozele facute si filmuletele facute chiar de ea!!!).
Doresc pe aceasta kle, sa va amintesc k aceasta milonga este deschisa pentru toti cei ce danseaza tango, precum si pentru insotitorii lor si, k anul acesta, k si anul trecut, va fi open si de revelion. Drept urmare, pentru a organiza din timp acest aveniment, va rog a-mi trimite pe e-mail (mihai67_rosu@yahoo.com), sau telefonic (0722.393.151 / 0728.094.093) optiunea voastra de participare.
Va multumesc din nou tuturor acelora pentru k Milonga de Aviacion exista si nu in ultimul rand Alinei Dumitrescu, kre a tangoul Argentinian in inimile noastre. Multumim mult Alina!
Cu mult respect pentru voi toti
el rojo

Cautati in acest blog