Mazen and Maria in Bucharest

Winter Tango Fairytale... mmmmmh... super-seminarii, super-dans, super-profesori, super... oameni! Cateva zile pline, obositoare dar care au meritat efortul din plin! E drept ca acum ma simt data peste cap, ca dupa seminariile lui Ney (cei care au fost poate isi mai amintesc!) adica, am inteles lucruri, am luat informatii, dar corpul meu inca nu le-a asimilat, si inca caut sa pun in practica... nimic nou: iar avem de munca! ... ca doar stiam ce urmeaza deja!

La Murat si Michelle au fost seminarii faine, dar cu ei parca m-am obisnuit si nu mai sunt asa entuziasmata cum am fost la Brasov la sfarsitul lui august... revelatia acestor seminarii au fost Mazen Kiwan si Maria Filali! (nu stiu de ce s-a obisnuit sa se puna mai intai leaderul si apoi followerul in toate titulaturile: Julio si Corina, Adrian si Alejandra, etc., poate ca leaderul e mai important in tango?... in fine, respectam cutuma si punem si noi la fel).

Maria... Maria m-a vrajit! Are atata rabdare, este atat de dedicata, implicata, linistita, discreta si in acelasi timp plina de viata, prezenta... are un acel ceva pe care nu-l pot pune in cuvinte... Fetelor, daca o mai prindeti pe aici nu o ratati, mergeti la cursurile ei, va garantez ca nu o sa va para rau! Am vazut-o dansand la milonga si nu-mi mai puteam dezlipi ochii de la ea! Atata bucurie in dansul ei! Ce m-a surprins a fost simplitatea dansului ei, n-am vazut un adorno... sau poate era prea aglomerat si n-am fost eu atat de atenta :)... She is sooo beautiful!





Mazen m-a impresionat prin acuratetea dansului sau; marca foarte clara, este foarte exact, iar dansul lui foarte curat! Nu spun ca-mi place neaparat interpretarea muzicii, dar din punct de vedere tehnic e jos palaria! Ca profesor este foarte exigent, cere foarte mult, nu e loc de joaca, si nu e timp de pierdut! Auzisem de el de la cei care au fost in Grecia la Tangocamp, si ei il placusera foarte mult. Nu aveam nici un fel de asteptari inainte sa vina Mazen si Maria, nici curiozitati, dar mi-au placut mult prin ce am descoperit eu... acum nu trebuie sa placa la toata lumea... gusturile sunt impartite! Profesori super faini!


Si ca sa ne bucuram si sa ne amuzam, poze de la ultima milonga!



Slideshow aici

Hope everybody had a great time,

and teachers are coming back again!

Comentarii

Costele a spus…
multumim, Nana!

Cautati in acest blog