Milonga Brasov... Nada Mas! 11 Aprilie 2009



Ori e primavara, ori e frumos afara, ori m-am obisnuit cu locul, ori e toata lumea bine dispusa, ori nu stiu ce se intampla, ca parca de fiecare data e mai fain la Brasov! De fiecare data vine cineva care nu a mai fost la seminarii si la milonga!



Mi-au placut seminariile, mi-a placut cum au predat Gabi si Silviu, deschiderea si degajarea lor in general; dap, au lucruri de spus si le spun frumos. Foarte mult mi-a placut demonstratia pe care au facut-o la milonga, expresivitatea, dinamismul si fluiditatea!




La milonga am reusit sa dansez cu 3-4 tangueros brasoveni si am remarcat progresele pe care le-au facut din ianuarie pana acum; am vazut cum interesul si pasiunea lor sunt de asemenea in crestere, si parca vor mai mult, si mai mult, atat leaderi cat si followeri! Isi pun tot felul de probleme, cauta solutii, incearca sa inteleaga, depasesc bariere, prind curaj, iau avant si ce m-a impresionat placut la seminar: s-a lucrat din greu si cu seriozitate, chiar si individual daca nu aveau un partener, singure, in oglindirea usilor de sticla, si din proprie initiativa, nu pentru ca a fost o sarcina impusa de profesori! Asa elevi sa tot ai! E minunat!

Ma bucur ca pe o parte dintre ei o sa-i vad mai repede de o luna cand vor veni la seminariile si milongas organizate in Bucuresti la Festivalul Encuentro si Tango Emocion. Si eu abiea astept aceste evenimente... si nu mai vorbesc de urmatoarea milonga din Brasov de la Brick’s din luna mai ☺ ☺ ☺

Ah, era sa uit,... a doua zi, duminica erau Floriile, si am avut un tanguero de sarbatorit, si l-au dansat toate fetele si s-a mai intamplat o chestie interesanta: participantii la milonga au fost invitati sa aleaga din doua variante cum sa se numeasca milonga lunara din Brasov; si a iesit castigator “Milonga de Brasov... Nada Mas”! Astfel toate evenimentele organizate de Doina (din cadrul proiectului “Tango Bucuria de a dansa in doi”) vor purta numele “Nada Mas”: astfel vom avea “Practica Nada Mas” si “Milonga de Brasov Nada Mas”, care se desfasoara amandoua la Pub Brick’s. Asa, ca sa stiti, si sa nu fiti confuzati cand mai sunt si alte milongas sau practica in Brasov.

Si gata! Cam asta a fost... cam scurta mi s-a parut milonga, am ajuns la ora 10 si imediat a batut de ora 2, si apoi gata, s-a si terminat la 4-5 ... abiea astept sa ma intorc la urmatoarea ☺ 


Pentru alte poze de sambata, 11 aprilie 2009,  vizitati in curand blogul Milonga de Brasov: http://milongadebrasov.blogspot.com

Comentarii

Cautati in acest blog