White Tango Party, Praktika Xperimental


He, heee... Da, si eu am avut o senzatie funny cand am ajuns acolo, cand lumea deja se stransese si i-am vazut pe multi in curte, toti imbracati in alb... daaaa, recunosc, am avut un sentiment ciudat, dupa care m-a umflat rasul! Intai pentru ca eram amuzanti si apoi de bucurie, pentru ca lumea chiar a marshat, a luat lucrurile asa si au intrat toti in joc... asta mi s-a parut cel mai tare!

Mi-a luat un pic de vreme sa ma obisnuiesc cu "peisajul" acesta alb, si apoi, sa mai vad si alte mici detalii. Ca si la prima Practika Xperimental totul a fost cu drag, cu atentie si cu daruire aranjat. "Scena" se schimbase: la poarta te intampina o pancarta maaare pe care scria "practica" apoi, in fatza un indicator vesel si ferchesh, pictat pe un palet(!!!), iti facea cu ochiul si te conducea mai departe prin curte; pe stanga niste perdele albe frematand la adierea brezei de vara, innodate de o balustrada te priveau luuung, asteptand parca o invitatie, inca cativa pasi si apoi dupa coltz, cateva siruri de oglinjoare radeau vesele si colorate de bun venit! Mai jos, pe langa ele o masca venetiana, pe fond alb se uita plictisita la tine... nu mai reusea sa-si faca rolul, nimeni nu mai avea nevoie de ea... 

Un pic si mai incolo, un tricou alb se strofoca sa-ti sara de pe stativ in cale si tot striga la tine: "esti alb? esti alb? daca nu, ia-ma pe mine, ia-ma pe mine! Ca altfel nu o sa se uite nimeni la tine!" ii zambesc, ma umflu in pene sa vada mai bine maieul meu crosetat cu fir alb, si ma strecor pe langa zid mai departe in noapte; in urma mea aud asa, un trist si dezumflat ... "bineee..." 

In copacul "smoking tree" un lampion statea vigilent de veghe, apoi pe trepte in boluri diferite, niste lumanarelele dansau si se hlizeau, si se uitau cu ochi scanteietori la tine... pernele de pe prispa se tot hrjoneau si se inghioteau, se mai opreau din cand in cand sa se uite curioase la cine mai aparea; ecranul de proiectie statea mandru, intins si tzapan langa zid, indeplinindu-si cu maiestrie importantul rol, era deja la a doua reprezentatie! Langa el isi faceau debutul alte doua panouri mai mici; ele prezentau timid dar zambitoare urmele unei pensule care se unduise si lasase flori in urma ei.

Inauntru tablourile mari si colorate fugisera de pe pereti sa se joace de-a v-ati ascunselea, iar perdelele albe se mai unduiau din cand in cand vibrand cu cate o vioara... In colturi, ventilatoarele fosnind cu zgomot de ploaie, faceau concurs si se credeau avioane! Luminate de un lampion de hartie adusa probabil din indepartata China, florile stateau domneste si admirau si se minunau… voi stiti la ce se uitau? 


Comentarii

Claudia a spus…
Hello Nana!

Mi-a placut foarte tare cum ai scris si ai redat atm de la White party!

Prezinti f. misto evenimentele, iar urmatoarea Experimental Praktica cu ideea de Color Party, deja se anunta funny, mi-a placut mult design-ul conceput pt invitatie de Andrei.

Cautati in acest blog