Other original milongas in Bucharest

Fabica de Tango:




Din septembrie incoace, Fabrica de Tango este puternic prezenta pe piata, aduce oameni noi, formeaza dansatori, si organizeaza evenimente. Nu-i lucru ushor. Apreciez ca ei au venit cu evenimente cu idei originale, cel putin ca titlul daca nu si ca locatie, si cand zic asta ma gandesc la practica de la Fabrica, multora le-a placut spatiul de acolo; apoi ma gandesc la milonga de la City Grill Amerca House; a fost si o milonga organizata de ei la Cercul Militar, cu ocazia zilei internationale a tangoului "Viva El Tango", la care nu am fost pentru ca eram la Constanta; ma gandesc la "PractiCapalna”, titulatura care m-a facut sa rad gandindu-ma ca n-are nici un rost sa merg ca vor fi numai fete, si apoi imi mai aduc aminte si de “Milonga de Martisor” care a avut noutatea portului romanesc – interesanta ideie, eu nu m-as fi gandit! - ce a mai fost la ei? “Milonga Color Collars” care cred ca a iesit super funy! Si in ultima vreme, "Practica TandaRica".

Acum in w-end, pe 17 aprilie, este “Milonga Masquerade” intr-o locatie noua; imi suna incitant titlul. La ultima milonga la care am fost la Fabrica de Tango muzica a fost in ton cu organizatorii, exuberanta si plina de viata, deci sambata promite sa iasa bine!

Ce am apreciat la acest nou brand a fost originalitatea site-ului, cu desenul celor doi dansatori facut de o tanguera, si noul format de invitatie/flyer la eveniment, pe care il recunosti de la o posta dintre toate celelalte. Pac, cum il vezi undeva pe net, pe Face-Book il recunosti ca fiind de la Fabrica de Tango, n-ai nici o sansa sa-l confunzi!

Ca si alte milongas care si-au tot schimbat locatia, nu am reusit sa le incadrez nicaieri la evenimente regulate, si au fost anuntate, alaturi de alte evenimente, in bara din dreapta. Tot acolo le veti gasi si pe urmatoarele.

Felicitari Lucia! Dumnezeu sa-ti dea forta sa faci lucruri originale si mai departe!


Milonga Fusion


Intr-o locatie cunoscuta deja celor care danseaza tango (vezi “Zilele Tangoului Argentinian” din decembrie 2008) Iuliana a avut curajul sa organizeze o milonga atipica pentru publicul romanesc doritor sa danseze tango. A avut curajul sa puna mai multe genuri demuzica la un loc si iata, muzica non-tango a fuzionat cu muzica de tango.

Cand urcam scarile spre mansarda de la Cafepedia am fost intampinata de valsul lui Shostacovichi, din filmul “Eyes Wide Shut” cu Tom Cruise si Nicole Kidman. Ador valsul acela, imtotdeauna mi-am dorit sa dansez tango pe acel vals, n-am avut insa niciodata ocazia, si cu atat mi-a fost mai mare surpriza sa-l aud acolo si sa vad oameni dansandu-l!!! Am fost super placut surprinsa! Au fost cateva tande faine, de muzica alternativa, atat cat am prins eu. Cred insa ca oamenii inca nu sunt obisnuiti sa danseze acest gen de muzica, si sunt inca timizi, sau poate ca nestiind melodiile nu le inspira incredere... incredere ca pot interpreta o muzica cu care nu sunt familiari, dar incet, o sa vina si asta in timp!

Iuliana, mult succes, pentru ca inteleg ca aceasta milonga vrea sa devina una regulata! Sau ma insel? Va rog, corectati-ma daca gresesc!

Comentarii

Cautati in acest blog