One year with Tango Brujo! Happy anniversary!




Yap, a trecut aproape un an! Un an de Tango Brujo cu Tango Brujo! Incredibil cum trece vremea! Zboara! Nici nu stiu cand s-au intamplat atatea lucruri!!! Parca ieri asteptam cu sufletul la gura seminarul lui Ney din iunie 2007 de la Amsterdam Grand Cafe, apoi in septembrie rashchetam podele in poduri, ca in octombrie Ney sa danseze cu Jennifer pe acele podele! Mai tarziu in octombrie s-a nascut un Calendar, in decembrie s-a facut prima expozitie foto pe tema tangoului, iar in martie anul acesta Ney se intorcea din nou in Bucuresti la Festival… nu mai punem la socoteala lectiile de neuitat, ore in sir de practica, seri magice de dans la milonga! …asta, asa, la o prima vedere, o enumerare pare simpla…. Momente… greu de descris in cuvinte… cu multa, multa, multa munca, care a dat roade si a dus tangoul acolo unde ii shade bine!

Tango Bruo pentru mine… ?
In primul rand un dans muzical, fara ticuri, natural, confortabil, variat si nu din cauza mea!… pentru ca nu pot aprecia progresul meu, nu eu sunt cea care poate evalua, ci cei cu care dansez, sau cei care privesc; vorbesc aici de calitatea dansului celor din jurul meu, cu care dansez; cand i-am cunoscut cu ani in urma, n-as fi putut spune ca vor fi in stare sa danseze, ca acum sa fiu uimita de tot ce pot sa faca, si sa nu inceteze sa ma bucure vazandu-i crescand. E drept ca au fost si momente dificile in toata aceasta ascensiune, dar fiecare hop trecut a meritat tot efortul din plin! Anul trecut pe vremea asta nici nu-mi inchipuiam cum va fi dansul meu sau al altora in urmatorul an de zile; nu am avut nici un plan, nici o strategie. Toate au venit de la sine, poate pentru ca era timpul lor, poate pentru ca noi eram pregatiti pentru ele, sau pentru ca am vrut mai mult pentru ca simteam ca se poate mai bine, sau pentru ca am crezut ca se poate altfel. Am reluat multe, am redescoperit muzica si am reconstruit o multime de alte lucruri… toti impreuna. Am redescoperit tango-ul si ni s-au deschis noi orizonturi!

Si apoi lectiile din fiecare saptamana, din fiecare luna, cu bucurii, cu intrebari, cu raspunsuri, cu cautari, cu frustrari, cu “nervi” si suparari, cu descoperiri, cu multumiri, cu incercari, … lectii si practici pe care le astept o saptamana intreaga si la care ma duc cantand si batand ritmul din degete pe strada!


Fotos de Emilian Savescu (2007)
(... cu parere de rau ca nu am poze mai recente de la ore! ...)





















(ultima poza de la Irina)

Am invatat multe despre tango, prin tango, de la tango, cu tango, de la oameni, cu oameni, despre oameni. Mi s-a deschis o portita si posibilitatea sa pot impartasi ce stiu si ce am invatat, sa invat mai mult, sa ma exprim prin muzica si dans… prin tango. Si am facut-o cu toata inima! Am dat si am primit tango.




Atitudine, profesionalism, tinuta impecabila, rigoare, atentie, dedicatie, pentru noi, cu noi, cu munca, rabdare, suflet si daruire… si totul pentru un dans si o muzica: tango! Lucruri admirabile, de apreciat, care mie mi-au adus entuziasm si bucurie in suflet, bucuria de a dansa, pentru care sper sa ma pot revansa vreodata!


Tango Brujo, intru-multz' an'!

Comentarii

Cautati in acest blog